فعالان گردشگری تهران کمپین یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ایجاد کردند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اعلام نمود: کمپین یاری های خیرخواهانه فعالان گردشگری و صنایع دستی به استان سیستان و بلوچستان شروع به کار کرد.

فعالان گردشگری تهران کمپین یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ایجاد کردند

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: به منظور یاری به هموطنانی که در سیل اخیر استان سیستان بلوچستان آسیب دیده اند، کمپین جمع آوری یاری های غیر نقدی فعالان گردشگری و صنایع دستی استان تهران تشکیل شد.

پرهام جانفشان با بیان اینکه کمیپن بنا به درخواست زیاد فعالان بخش خصوصی در حوزه های گردشگری و صنایع دستی تشکیل شده است اضافه نمود: تاریخ همیشه نشان داده که ایرانیان بر اساس یک روحیه جوانمردی و نوع دوستی پشتیبان یکدیگر بوده اند.

جانفشان با بیان اینکه تا کنون بخش خصوصی آمادگی خود را برای اهدا یاری های غیر نقدی شامل آب آشامیدنی، پتو، لباس و سبد های غذایی اعلام داشته توضیح داد: پس از جمع بندی اقلام برای تحویل به دستگاه های امدادی به استان سیستان بلوچستان ارسال می شوند.

وی اضافه نمود: فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی می توانند برای آگاهی از شرایط ارسال یاری های غیر نقدی با دبیرخانه این کمپین به شماره 88913411 تماس بگیرند.

بارندگی شدید و جاری شدن سیل در چند روز گذشته موجب خسارت در مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان شد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "فعالان گردشگری تهران کمپین یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ایجاد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان گردشگری تهران کمپین یاری به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ایجاد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021