فدراسیون ایران هم در ایتالیا برنامه خواهد داشت، به دنبال پیشرفت روابط هستیم

خبرنگاران: رئیس فدراسین فوتبال ایتالیا از پیگیری برنامه های فدراسیون فوتبال کشورمان در کشورش اطلاع داد.

فدراسیون ایران هم در ایتالیا برنامه خواهد داشت، به دنبال پیشرفت روابط هستیم

کارلو تاوکیو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد امضای تفاهم نامه بین فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا و اینکه چه زمانی قرار است بازی محبت آمیز تیم های ملی دو کشور برگزار گردد، گفت: برای ما اولین کار امضای تفاهم نامه بود و بعد از این کارهای مان را انجام خواهیم داد و به دنبال پیشرفت روابط هستیم.

وی ادامه داد: اولین کار مشترکی که طبق این تفاهم نامه انجام خواهیم داد برگزاری بازی محبت آمیز تیم های زیر 17 سال ایران و ایتالیاست که در تهران انجام خواهد شد. این بازی نیمه دوم ماه دسامبر (آذرماه یا دی ماه) برگزار می گردد تا همکاری های مان به این شکل شروع گردد. برای انجام بازی محبت آمیز تیم های ملی ایتالیا و ایران نیز صحبت هایی اجرا شده تا سال آینده این بازی انجام گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است از سوی فدراسیون این کشور در ایران آموزشگاه برپا گردد، گفت: صحبت هایی انجام داده ایم تا یک آموزشگاه مجهز را در ایران راه اندازی کنیم و این کار جزو برنامه های اصلی ما خواهد بود.

تاوکیو در مورد اینکه آیا برای راه اندازی این آموزشگاه محل خاصی را هم در نظر گرفته اند یا نه، مطرح کرد: فکر می کنم کمپ تیم های ملی بهترین مکان باشد و به احتمال زیادی در این کمپ آموزشگاه را برپا می کنیم.

وی همچنین در واکنش به این موضوع که آیا این تفاهم نامه یکطرفه است و فقط فدراسیون فوتبال ایران از امضای آن سود می برد یا در ایتالیا نیز فعالیت هایی توسط فدراسیون ایران صورت خواهد گرفت، گفت: در ایتالیا نیز برنامه های فدراسیون فوتبال ایران پیگیری خواهد شد که درباره جزئیات آن چیزی نمی توانم بگویم.

به "فدراسیون ایران هم در ایتالیا برنامه خواهد داشت، به دنبال پیشرفت روابط هستیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "فدراسیون ایران هم در ایتالیا برنامه خواهد داشت، به دنبال پیشرفت روابط هستیم" امتیاز داده است | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون ایران هم در ایتالیا برنامه خواهد داشت، به دنبال پیشرفت روابط هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021