شاهد توسعه روابط ایران و ارمنستان خواهیم بود

میدان نقش دنیا اولین مقصد نخست وزیر ارمنستان در اصفهان بود تا او با فرهنگ، تاریخ و هنر اصفهان بیشتر آشنا گردد.

شاهد توسعه روابط ایران و ارمنستان خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران، امروز (پنج شنبه) نخست وزیر ارمنستان که روز چهارشنبه به ایران آمد، با هیئت همراه خود به اصفهان سفر کرد تا بازدیدی از این شهر تاریخی داشته باشد.او در ابتدای سفر به همراه استاندار اصفهان و جمعی از اهالی رسانه به میدان نقش دنیا آمد و با حضور در مسجد جامع عباسی و مسجد شیخ لطف الله از فرهنگ و تاریخ اصفهان اطلاعات بیشتری کسب کرد.

نخست وزیر ارمنستان در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد که این دومین بار است که به اصفهان می آیم و اصفهان مرکز تاریخ و فرهنگ ایران است.

وی ادامه داد: طی جلساتی که با استاندار اصفهان برگزار گردید، قرار بر این شد تا برنامه های مشترکی با یکدیگر داشته باشیم و فکر می کنم این جلسات ادامه موفقیت سفر رسمی من در اصفهان باشد.

پاشنیان در خصوص هدف سفر خود به اصفهان توضیح داد: هدف از سفر به اصفهان ملاقات با ارامنه است و بر این باورم شخصی که اصفهان را بازدید نکند نمی تواند فرهنگ و هنر ایران را به خوبی بشناسد.

نخست وزیر ارمنستان در خصوص پیش بینی روابط دو کشور تاکید نمود: توافقات خوبی حاصل این سفر است و فکر می کنم در آینده شاهد توسعه روابط دو کشور خواهیم بود.

وی در سرانجام سخنان خود گفت: در روابط بین الملل باید به گونه ای پیش برویم که به منافع دو کشور آسیبی نرسد و به همکاری با کشورهای ثالث ادامه دهیم و هر مسئله ای که به وجود می آید باید در محیطی دوستانه و همسایگی رفع گردد.

به "شاهد توسعه روابط ایران و ارمنستان خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهد توسعه روابط ایران و ارمنستان خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021