سیمئونه: خوش شانس هستیم که بهترین طرفداران اسپانیا را در کنارمان داریم، اتلتیک بیلبائو تیم جان سختی است

دیه گو سیمئونه از یک موضوع خاص به عنوان شانس بزرگ تیمش یاد کرد.

سیمئونه: خوش شانس هستیم که بهترین طرفداران اسپانیا را در کنارمان داریم، اتلتیک بیلبائو تیم جان سختی است

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در رقابت های لالیگا، شانس بزرگ تیم پایتخت اسپانیا را مورد اشاره قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این باره گفت: بازی سختی مقابل یک تیم قدرتمند در پیش داریم. بیلبائو تیم بسیار جان سختی نشان داده است، اما ما هم گروه بزرگی هستیم و از طرفی دیگر مجاز به از دست دادن امتیاز نیستیم. برای این بازی یک فاکتور دیگر هم داریم؛ طرفداران مان! باید ادعا کنم بسیار خوش شانس هستیم که بهترین طرفداران اسپانیا را در کنارمان داریم.

وی در ادامه اضافه نمود: برای من هر بازی حکم یک فینال را دارد و بازی با بیلبائو با جدال مقابل بارسلونا تفاوتی ندارد، چون هر دو بازی سه امتیاز دارند و ما باید تمام بازی ها را ببریم. برای فزونی بر بیلبائو باید تمام توان مان را صرف کنیم. خوشبختانه بازیکنان کلیدی را در اختیار داریم و با امید زیادی پا به میدان می گذاریم.

به "سیمئونه: خوش شانس هستیم که بهترین طرفداران اسپانیا را در کنارمان داریم، اتلتیک بیلبائو تیم جان سختی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: خوش شانس هستیم که بهترین طرفداران اسپانیا را در کنارمان داریم، اتلتیک بیلبائو تیم جان سختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021