سولسشایر: نمی توانم سنت فوتبال انگلیس را تغییر دهم، برای تیمی با میانگین 23 سال سن، ریکاوری آسان است

اولگنار سولسشایر امیدوار به تکرار نمایش تیمش مقابل نیوکاسل در بازی هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس است.

سولسشایر: نمی توانم سنت فوتبال انگلیس را تغییر دهم، برای تیمی با میانگین 23 سال سن، ریکاوری آسان است

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه برنلی در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس از کوشش برای تکرار نمایش جدال با نیوکاسل از سوی شاگردانش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: به هیچ وجه معین نشده است با چه نوع سبکی بازی می کنیم. طرفداران می دانند چه چیزی را انتظار داریم و در چه زمانی در بهترین شرایط خودمان هستیم.

پنجشنبه شب بعد از دریافت گل از نیوکاسل، بازی را از دست ندادیم.، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: نمی توانیم مانند منچسترسیتی تیکی تاکا بازی کنیم. باید انرژی بیشتری داشته باشیم، توپ را به جلو انتقال دهیم و در مواقع اضطراری از خودگذشتگی لازم را نشان دهیم.

سولسشایر در ادامه توضیح داد: باید بدون اینکه منتظر بازی نهایی با لسترسیتی باشیم در بین چهار تیم برتر لیگ قرار بگیریم، اما ممکن است کار به آن بازی بکشد.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تأکید کرد: فصل آینده خیلی بیشتر رقبا را به دردسر می اندازیم. ما گروه جوانی داریم، اما سال جاری انتظار زیادی از این تیم وجود دارد.

وی در خصوص برنامه فشرده بازی های لیگ برتر در کریسمس گفت: بازی های فشرده در ایام کریسمس، سنت کشور انگلیس است و من نمی توانم آن را تغییر دهم، اما باید کار خودمان را انجام دهیم. به هیچ وجه فکر نمی کنم چنین چیزی عادلانه باشد.

سولسشایر ادامه داد: انتظار نمی رود بعد از گذشت 48 ساعت از آخرین بازی، از لحاظ روحی و جسمی در بهترین شرایط باشیم و بهتر عمل کنیم، با این حال احتمالاً در بهترین فرم برای بازی در روز شنبه هستیم، زیرا بازی مقابل نیوکاسل در همان نیمه اول برای ما تمام شد! هنگامی که میانگین سنی تیم 23 سال باشد، ریکاوری آسان تر می گردد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "سولسشایر: نمی توانم سنت فوتبال انگلیس را تغییر دهم، برای تیمی با میانگین 23 سال سن، ریکاوری آسان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: نمی توانم سنت فوتبال انگلیس را تغییر دهم، برای تیمی با میانگین 23 سال سن، ریکاوری آسان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021