نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

سامسونگ کره برنده جنجال ویروس کرونا در چین

شرکت های رقیب در فراوری سخت افزار های هوشمند نظیر اپل با مشکل تأخیر در بازگرداندن خط فراوری به شرایط عادی هستند و شرکت سامسونگ کره که به جای چین در ویتنام سرمایه گذاری نموده بزرگ ترین برنده این ماجرا بوده است.

سامسونگ کره برنده جنجال ویروس کرونا در چین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ کره جنوبی احتمالا یکی از برندگان شروع ویروس کرونا در چین است؛ چراکه در حالی که رقبای این شرکت کره ای نظیر اپل که کارخانه های بزرگی در چین دارند درگیر بازگرداندن خطوط فراوری به شرایط عادی هستند، شرکت سامسونگ به طور تقریبا طبیعی در حال اجرا فعالیت های خود است.

شرکت سامسونگ به جای اینکه بخش قابل توجهی از فراوری خود را مثل اپل در چین متمرکز کند، در ویتنام سرمایه گذاری نموده و نیمی از گوشی های هوشمند خود را در این کشور فراوری می نماید.

شیوع ویروس کرونا برخلاف آنکه بر فعالیت شرکت های رقیب مانند اپل به شدت اثرگذار بوده، در ویتنام خیلی سروصدا به پا ننموده و تأثیر محدودی را بر فعالیت شرکت سامسونگ داشته است.

اپل اخیرا اعلام نموده است که نخواهد توانست به هدف گذاری معین شده برای شناسایی درآمد در ماه مارس دست یابد که دلیل اصلی آن تأثیر شیوع ویروس کرونا هم بر فروش محصولات و هم بر فراوری آن ها در چین است.

بخش قابل توجهی از گوشی های اپل در چین فراوری می شوند.

شرکت شیائومی چین هم که یکی دیگر از رقبای شرکت سامسونگ در بازار گوشی های هوشمند تفن های همراه است هفته پیش گفت که شیوع کرونا در فروش محصولات این شرکت در ماه مارس کاهش خواهد یافت.

علی رغم آنکه شرکت هوآوی چین به عنوان یکی از اصلی ترین رقبای سامسونگ هنوز درباره مسائل فراوری در چین گزارشی ارائه نداده، اما کارشناسان سامسونگ می گویند با توجه به وابستگی هوآوی به بازار چین، این شرکت تأثیرات منفی شیوع ویروس را تجربه خواهد نمود.

بسیاری از شرکت های خارجی و شرکت های چینی فرایند بازگرداندن خطوط فراوری به شرایط عادی را شروع کردند، اما کمبود کارگر ناشی از محدودیت های کنونی در چین شرایط را برای آن ها سخت نموده است.

یک منبع مطلع که در چرخه تأمین قطعا سامسونگ قرار گرفته است می گوید: شرایط این شرکت کره ای نسبت به رقبا نظیر اپل و هوآوی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، بهتر است. ما خوشحالیم که توانسته ایم از این خطر دور بمانیم.

به "سامسونگ کره برنده جنجال ویروس کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ کره برنده جنجال ویروس کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021