رشد 50درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه چینی خانه اردبیل

مسئول موزه های اردبیل از رشد 50درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه چینی خانه اردبیل در هشت ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اطلاع داد.

رشد 50درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه چینی خانه اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، فردین عینی با اعلام این خبر توضیح داد: در هشت ماه نخست سال جاری 7925 گردشگر خارجی از موزه چینی خانه مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بازدید کردند.

او با اشاره به اینکه میزان بازدیدکنندگان داخلی موزه چینی خانه واقع در بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی با رشد همراه است، اضافه نمود: در مدت زمان ذکر شده 176 هزار و 590 بازدیدکننده داخلی نیز از این موزه بازدید داشتند.

مسئول موزه های اردبیل اضافه نمود: با توجه به ثبت جهانی این مجموعه، موزه چینی خانه یکی از مقاصد سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان اردبیل است.

عینی با یادآوری انتخاب موزه چینی خانه به عنوان موزه برتر در سال گذشته اضافه نمود: ارزیابی موزه ها توسط ایکوم (شورای بین المللی موزه ها) و در شش بخش انجام می گردد.

او گفت: موزه چینی خانه مجموعه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی در سه شاخص معرفی، پژوهش و مستندنگاری و خلاقیت و نوآوری رتبه برتر را از آن خود نموده است.

به "رشد 50درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه چینی خانه اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 50درصدی بازدید گردشگران خارجی از موزه چینی خانه اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021