نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

دیوار سفارت ایتالیا بار دیگر نقاشی شد

سفارت ایتالیا در ایران که تصمیم دارد در یک پروژه فرهنگی با همکاری مشترک میان هنرمندان ایرانی و ایتالیایی و ارائه آثار آنها روی دیوار خارجی این سفارت­خانه به زیباسازی شهر تهران و پیوند هنر دو کشور یاری کند، عصر امروز (7 آذر ماه) دومین آثار این پروژه را با حضور جمعی از چهره­ های فرهنگی و هنری رونمایی کرد.

دیوار سفارت ایتالیا بار دیگر نقاشی شد

به گزارش ایسنا، مراسم رونمایی از اثر دو هنرمند ایرانی و ایتالیایی در سفارت ایتالیا در تهران برگزار گردید. این پروژه حاصل همکاری مشترک میان کسرا رفیعی و مارکو اوگو (Marco ugo) است که قرار است به مدت 2 ماه روی دیوار خارجی سفارت ایتالیا به نمایش گذاشته گردد. این دومین همکاری مشترک میان دو هنرمند ایرانی و ایتالیایی محسوب می گردد.

در ابتدای این مراسم که با حضور بعضی از چهره های فرهنگی و هنری ایرانی و ایتالیایی برگزار گردیده بود، جوزپه پرونه - سفیر ایتالیا- ضمن خوشآمدگویی در سخنانی کوتاه درباره اهداف شکل گیری این پروژه نیز توضیحاتی ارائه داد.

او اعلام کرد که این پروژه فقط نمایش دو اثر هنری نیست بلکه از مهمترین دستآوردهای اجرای این برنامه این است که دو هنرمند ایرانی و ایتالیایی بتوانند در کنار هم کار نمایند و از این همکاری لذت ببرند تا از این طریق تجربه های جدید آورند و دوستی هایشان گسترش پیدا کند.

او همچنین درباره سبک کاری این دو هنرمند توضیحاتی را ارائه داد.

کسرا رفیعی نیز در سخنانی اعلام کرد: این 10 روزی که در کنار مارکو کار می کردیم، تجربه بسیار جالی بود. ما زبان مشترکی نداشتیم و هنر توانست این فاصله را میان ما پر کند.

مارکو که به عنوان هنرمند ایتالیایی با این پروژه همکاری داشت، اظهار کرد که پیش از شروع این پروژه با خاورمیانه و به ویژه کشور ایران آشنایی داشته و انجام این کار مشترک را تجربه ای جالب برشمرد.

در بخش پایانی مراسم از دو اثر خلق شده توسط دو هنرمند ایرانی و ایتالیایی رونمایی شد.

به "دیوار سفارت ایتالیا بار دیگر نقاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوار سفارت ایتالیا بار دیگر نقاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021