درخواست 800 مقام محلی کاتالونیای اسپانیا: ما حق مشخص سرنوشت می خواهیم

نزدیک به یک هزار شهردار و اعضای شوراهای شهر منطقه کاتالونیای اسپانیا با تشکیل گردهمایی بزرگی از مادرید خواستند تا به این منطقه حق مشخص سرنوشت خود را بدهد.

درخواست 800 مقام محلی کاتالونیای اسپانیا: ما حق مشخص سرنوشت می خواهیم

به گزارش یورونیوز، شرکت نمایندگان که 814 تن از 947 مقام محلی این منطقه محسوب می شدند، در دفتر مرکزی دولت منطقه ای کاتالونیا در شهر بارسلون جمع شدند تا به کیم تورا، رئیس دولت محلی کاتالونیا سندی حاوی درخواست های آزادی زندانیان سیاسی، حق مذاکره و حق داشتن معین سرنوشت را که به امضای همۀ آنها رسیده بود، تحویل دهند.

تورا پیش از این بارها از مادرید خواسته بود تا امکان مذاکره با مقامات محلی کاتالونیا را فراهم و همه پرسی دومی را در این منطقه برگزار کند.

تجمع شهرداران ساعاتی قبل از آن برگزار گردید که که هزاران نفر از جدایی طلبان کاتالونیا، راهپیمایی بزرگی را در شهر بارسلون، مرکز این منطقه برگزار نمایند.

نزدیک به دو هفته از آغاز دور جدید اعتراضات در کاتالونیای اسپانیا می گذرد. اعتراضات پس از آن آغاز شد که 9 تن از سیاستمداران این منطقه به دلیل نقشی که در برگزاری همه پرسی استقلال کاتالونیا در سال 2017 میلادی داشتند از سوی دادگاه مادرید به 9 تا 13 سال زندان محکوم شدند.

احزاب اصلی اسپانیا نیز تا کنون بارها اعلام نموده اند که با هر اقدامی در این کشور برای جدایی طلبی مخالفند. آنها در روزهای اخیر با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات عمومی در این کشور یعنی در 10 نوامبر، موضع سختگیرانه تری در قبال تحولات کاتالونیا گرفته اند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "درخواست 800 مقام محلی کاتالونیای اسپانیا: ما حق مشخص سرنوشت می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 800 مقام محلی کاتالونیای اسپانیا: ما حق مشخص سرنوشت می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021