حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از حضور فعالان گردشگری و صنایع دستی این استان در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی پارس که به میزبانی شیراز برگزار می گردد، اطلاع داد.

حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با اشاره به برگزاری این نمایشگاه طی روزهای 26 تا 29 آذرماه 98، گفت: یازدهمین نمایشگاه گردشگری و دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی پارس فرصتی مناسب جهت معرفی فرهنگ، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی به بازدید کنندگان و نمایندگان بخش خصوصی داخلی و خارجی حوزه گردشگری است.

آبدار با بیان اینکه در این نمایشگاه، صنایع دستی و توانمندی های گردشگری استان در قالب چهار غرفه به مدت چهار روز در استان شیراز برپاست، اضافه نمود: معاونت های گردشگری و صنایع دستی این اداره کل، با مشارکت بخش خصوصی در حوزه گردشگری از جمله نمایندگان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن حرفه ای واحدهای پذیرایی، مراکز اقامتی، راهنمایان گردشگری و تشکل ها و هنرمندان صنایع دستی ظرفیت های استان را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ادامه داد: هنرمندان حوزه صنایع دستی در دوازدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی پارس در سه رشته شیشه گری فوتی، رودوزی های سنتی و سفال و سرامیک اقلام هنری خود را عرضه خواهند کرد.

او گفت: بسته های جامع راهنمای گردشگری آذربایجان شرقی، در قالب اپلیکیشن و نرم افزار، کتابچه، بروشور، کارت پستال و... حاوی اطلاعاتی غنی از جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری تبریز و استان، هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی، راهنمایان گردشگری و... توسط نمایندگان انجمن های حرفه ای و صنفی مشارکت کننده در ایام برگزاری نمایشگاه به بازدید کنندگان و فعالان حوزه سفر ارائه خواهد شد.

آبدار در سرانجام گفت: رایزنی، دیدار و مصاحبه به منظور انجام همکاری های مشترک در زمینه گردشگری ما بین نمایندگان انجمن ها و صنوف وابسته گردشگری استان و فعالان داخلی و خارجی بخش خصوصی گردشگری از مهمترین برنامه­ های استان در راستای حضور در این نمایشگاه است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی پارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021