جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از برگزاری جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان از 18 تا 23 دی ماه اطلاع داد.

جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی خاکسار امروز از برگزاری جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان اطلاع داد و اظهار کرد: این جشنواره از 18 تا 23 دی ماه برگزار خواهد شد که البته ممکن است زمان آن هم تغییر کند.

وی با بیان این که با توجه به سابقه همدان در برگزاری رویدادهای کودک و نوجوان و ارتباط آن با کودک و خانواده این جشنواره برگزار می گردد اضافه نمود: بر این اساس برنامه های شاد و متنوعی نیز تدارک دیده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان اعلام کرد: برنامه های جشنواره هنوز قطعی نشده که در جلسه ستاد تسهیلات سفر مورد آنالیز قرار می گیرد و قطعی خواهد شد.

وی با اشاره به این که آنالیز برنامه های تخصصی گردشگری در زمستان نیز در این جشنواره مدنظر است اضافه نمود: ساخت مجسمه های برفی و یخی، بازدیدهای زمستانه، جنگ های شادی، مسابقات آشپزی، کرسی نشینی و... جزو برنامه های پیشنهادی است.

خاکسار اظهار کرد: قرار است ضمن اکران فیلم های بچگانه در سینماها، برنامه هایی چون مسابقات نقاشی نیز برگزار گردد که به وسیله شبکه ملی تبلیغات آن انجام می گردد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی کودک و گردشگری در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021