جشنواره اقوام گلستان بازتابی ویژه در توسعه گردشگری استان دارد

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری گلستان گفت: با تعاملات و همکاری های زیادی که در جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام با انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان داشتیم، در آینده شاهد بازتاب ویژه ای در توسعه گردشگری استان گلستان خواهیم بود.

جشنواره اقوام گلستان بازتابی ویژه در توسعه گردشگری استان دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، یحیی جلالی فر درباره تأثیر برگزاری جشنواره در حوزه گردشگری گفت: بیشتر راهنمایان گردشگری قشر جوان جامعه هستند، با فعالیت، انگیزه، شناخت و تخصصی که آنها برای جذب گردشگر دارند، می توانند در این جشنواره ها تأثیر گذار باشند.

او اضافه کرد: حضور راهنمایان در جشنواره های ملی و معرفی تورهای مجاز گردشگری لازم است. با برگزاری هر ساله این جشنواره با همکاری ارگان ها و سازمان ها می توانیم شاهد رشد قابل توجهی در حوزه گردشگری استان گلستان باشیم.

جلالی فر توضیح داد: انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان از سال 96 به عنوان مرجعیت صنفی راهنمایان شناخته می گردد و دارای هویت داوطلبانه و جمعی است.

او اضافه کرد: 83 راهنما و گردشگر دارای کارت راهنما در سطح این استان فعالیت می نمایند و تعداد دیگر نیز به زودی با گذراندن دوره های مربوطه و کسب مدارک مورد نظر به این تعداد اضافه می شوند.

جذب گردشگر و افزایش ضریب اشغال هتل های استان با برگزاری جشنواره ای بزرگ

باب الله تجری رئیس جامعه هتلداران استان گلستان نیز در حاشیه جشنواره اقوام گفت: جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام می تواند در جذب حداکثری گردشگر و افزایش ضریب اشغال هتل های استان موثر باشد.

او اضافه کرد: با برگزاری این جشنواره در ایام غیرپیک سال می توان شاهد افزایش ضریب اشغال هتل ها در این ایام باشیم.

تجری توضیح داد: جشنواره اقوام می تواند در افزایش درآمد رشته های مختلف صنایع دستی، سوغات و فعالیت های حوزه گردشگری بسیار نقش آفرین باشد و نتیجه این جشنواره ها به اشتغال مردم که مهم ترین دغدغه مردم و دولتمردان است، یاری شایانی خواهد نمود.

رئیس جامعه هتلداران استان گلستان ضمن تشکر از برگزار نمایندگان این جشنواره، اظهار کرد: جامعه هتلداران در این گونه جشنواره ها با تمام توان حضور خواهد داشت.

او اضافه کرد: جامعه هتلداران استان با 30 واحد هتل، هتل آپارتمان و متل در استان آماده میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران در ایام این جشنواره خواهد بود.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "جشنواره اقوام گلستان بازتابی ویژه در توسعه گردشگری استان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره اقوام گلستان بازتابی ویژه در توسعه گردشگری استان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021