تیم های والیبال ازبکستان، مالزی، چین تایپه و پاکستان امروز وارد اردبیل می شوند

تیم های ازبکستان، مالزی، چین تایپه و پاکستان به منظور شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا امروز از فرودگاه اردبیل وارد استان می شوند.

تیم های والیبال ازبکستان، مالزی، چین تایپه و پاکستان امروز وارد اردبیل می شوند

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، دومین دوره مسابقات والیبال امیدهای آسیا از 11 الی 19 اردیبهشت ماه در استادیوم رضازاده و شهید آسمانی به میزبانی اردبیل برگزار می گردد که در حال حاضر تیم ملی ایران اردوی آمادگی خود را زودتر از سایر تیم ها در اردبیل برگزار نموده است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اردبیل گفت: 11 تیم در مسابقات والیبال امیدهای آسیا به میزبانی استان اردبیل با یکدیگر رقابت می نمایند که در حال حاضر تیم ملی ایران در اردبیل حضور دارد و امروز نیز 4 تیم دیگر وارد اردبیل می شوند.

نادر فلاحی اضافه کرد: ازبکستان، مالزی، چین تایپه و مالزی تیم هایی هستند که امروز از فرودگاه اردبیل به استان سفر می نمایند که ساعت 12 ظهر پرواز تیم های ازبکستان، چین تایپه و مالزی در فرودگاه اردبیل به زمین می شیند و ساعت 21 امشب نیز ساعت ورود پرواز تیم پاکستان به اردبیل است.

وی توضیح داد: تیم های تایلند، سریلانکا، استرالیا، چین، ژاپن و قزاقستان نیز روز نهم اردیبهشت ماه وارد اردبیل می شوند که با حضور این تیم ها، ترکیب 11 تیم شرکت نماینده در این مسابقات کامل شده و روز 11 اردیبهشت مسابقات رسما شروع می گردد.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: نخستین بازی تیم ملی والیبال امید ایران روز دوشنبه در مقابل تیم پاکستان خواهد بود که این بازی ساعت 17 در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد.

به "تیم های والیبال ازبکستان، مالزی، چین تایپه و پاکستان امروز وارد اردبیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های والیبال ازبکستان، مالزی، چین تایپه و پاکستان امروز وارد اردبیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021