نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

تورهای گردشگری گیلان سامان داده می گردد

معاون گردشگری گیلان گفت: طرح سامان دهی تورهای غیرمجاز برای پیشگیری از بروز مسائل احتمالی در استان اجرایی و برای برگزارکننده تورهای غیرمجاز برخورد قضایی و جریمه های سنگین نقدی در نظر گرفته می گردد.

تورهای گردشگری گیلان سامان داده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، حمیدرضا آذرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: برخورد با تورهای غیرمجاز و تبلیغ آنها در فضای مجازی شروع شده و برای اجرای طرح ساتگ (سامانه اطلاعات تورهای گردشگری) تورهای اجرایی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان مجاز استان کارت دار می شوند.

او اعلام نمود: تنها راه مجاز برای سفرهای امن، دارای بیمه و تحت نظارت، مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی است که تحت نظارت کامل قرار دارند و گردشگران باید مطلع باشند به دلیل تفاوت اندک قیمت تورها، جان خود و خانواده خویش را به خطر نیندازند.

آذرپور اضافه نمود: 65 دفتر خدمات مسافرتی در استان، علاوه بر فراهم کردن شرایطی امن و ارائه گردشگری تخصصی، 460 راهنمای گردشگری در اختیار دارند که نسبت به مقصد انتخاب شده، مطلعی کامل دارند و شرایط سفری خوب و دلچسب را مهیا می نمایند.

این مقام مسئول اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با همکاری نیروی انتظامی، سازمان هلال احمر گیلان، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و دادگستری استان برای نخستین بار در کشور اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه اطلاعات تورهای گردشگری الکترونیکی موسوم به ساتگ نموده است که به زودی راه اندازی می گردد.

او ادامه داد: با اجرای طرح یادشده همه تورهای اجرایی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان مجاز کارت دار و افراد شرکت نماینده در تور در سامانه مذکور از سوی کارشناسان ذی ربط تأیید می شوند و همچنین، معین کد شناسایی برای تورهای گردشگری از دیگر مزیت های سامانه اطلاعات تورهای گردشگری است.

برای دریافت ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

به "تورهای گردشگری گیلان سامان داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای گردشگری گیلان سامان داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021