تورهای گردشگری مادر و کودک در تهران برگزار می گردد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران در بازدید از موزه کودکی ایرانک گفت: توسعه موزه های تخصصی برای بچه ها با توجه به جمعیت بالای گروه سنی کودک در شهر تهران نیازمند حمایت همه نهادهای متولی در استان است.

تورهای گردشگری مادر و کودک در تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پرهام جانفشان امروز دوشنبه 25 آذر 98 در بازدید از این موزه، با اظهار این که توسعه پایدار گردشگری و حفاظت از میراث فرهنگی نیازمند تقویت پیوند بچه ها به موزه ها و اماکن فرهنگی است اضافه کرد: ارتباط موزه داران با بچه ها یک مهارت و حرفه تخصصی است که باید برای راهنمایان موزه به درستی آموزش و تبیین گردد.

او اضافه کرد: جای خوشبختی است که چنین موزه ای بر اساس علاقه و سلیقه بچه ها طراحی و اشیا را چیدمان و معرفی می نماید.

او اضافه کرد: به منظور فرهنگ سازی در گروه سنی بچه ها، تورهای ویژه ای با عنوان مادر و کودک از بهمن ماه در تهران برگزار می گردد و قبل از آغاز این تورها، دوره آموزشی برای مهارت آموزشی عوامل اجرای تورهای بچه ها برگزار می گردد.

او اعلام کرد: مادران علاقه مند می توانند برای حضور در این تورها مشخصات خود را به سامانه 5000542020 پیامک نمایند.

موزه کودکی ایرانک مرداد سال جاری به صورت تعاملی توسط موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات بچه ها در سالن گنجینه اسناد ملی افتتاح شده است و در آن تاریخ آموزش و پرورش تاریخ پوشاک، ابزار و زیست و تاریخ ادبیات بچه ها در محیطی حدود هزار متر مربع به نمایش گذاشته شده است.

برای دریافت ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

به "تورهای گردشگری مادر و کودک در تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورهای گردشگری مادر و کودک در تهران برگزار می گردد" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای گردشگری مادر و کودک در تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021