تصویب اجرای 11 طرح گردشگری در حاشیه آب بندان های استان گیلان

سومین جلسه کمیته هماهنگی استانی آب بندان ها با حضور اعضا کمیته تشکیل و با سه طرح اجرای تاسیسات گردشگری در حاشیه آب بندان ها موافقت شد.

تصویب اجرای 11 طرح گردشگری در حاشیه آب بندان های استان گیلان

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، حسن پور، معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان یکشنبه 17 آذر ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت میراث فرهنگی و وزارت نیرو برای توسعه گردشگری آبی در خرداد ماه سال جاری، سومین جلسه هماهنگی استانی آب بندان ها به منظور استفاده بهینه از منابع آبی با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان برگزار و با سه طرح اجرای تاسیسات گردشگری در حاشیه آب بندان های استان موافقت گشت.

وی ادامه داد: در طی دو جلسه گذشته تعداد هشت طرح مصوب گشته بود که با تصویب سه طرح اخیر در جلسه سوم این تعداد به 11 طرح افزایش یافت که به منظور دریافت مجوزهای لازم اقدامات مورد احتیاج در حال اجرا است. حسن پور در سرانجام اضافه کرد: از این تعداد، 3 طرح در رشت، 2 طرح در رودبار، 1 طرح در تالش، 1 طرح در فومن، 3 طرح در شفت و 1 طرح گردشگری در آستارا اجرا خواهد شد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "تصویب اجرای 11 طرح گردشگری در حاشیه آب بندان های استان گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب اجرای 11 طرح گردشگری در حاشیه آب بندان های استان گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021