ترشتگن ملاقات اسپانیول و سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد

مارک آندره ترشتگن، دروازه بان بارسلونا، نمی تواند تیمش را به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در اولین ملاقات سال 2020 میلادی همراهی کند.

ترشتگن ملاقات اسپانیول و سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دروازه بان تیم ملی آلمان در ملاقات امروز بارسلونا برابر اسپانیول که از ساعت 23:30 به وقت ایران شروع خواهد شد، به میدان برود و همچنین در سفر هفته آینده تیمش به عربستان سعودی برای برگزاری بازی های سوپرکاپ اسپانیا نیز غایب خواهد بود.

ارنستو والورده در کنفرانس خبری خود با اعلام این خبر مدعی شد که باشگاه انتظار دارد که ترشتگن برای مدتی دور از میادین باشد، اما افزود که تیم پزشکی فعلا نمی تواند زمان دقیقی برای بازگشت این دروازه بان به میادین تعیین کند.

بدین ترتیب نتو، دروازه بان سابق والنسیا، وظیفه حفاظت از دروازه بارسلونا را بر عهده خواهد داشت تا اولین بازی خود در لالیگا با پیراهن تیم جدیدش را انجام دهد. ترشتگن حالا در کنار آرتور ملو و عثمان دمبله جز مصدومان بارسلونا به شمار می رود. به نظر می رسد که والورده کار سختی پیش رو خواهد داشت چرا که لیونل مسی، لوییس سوارز و آرتورو ویدال نیز تنها دو روز پیش از تعطیلات خود در آمریکای جنوبی بازگشته اند و شاید هنوز به صورت کامل آماده نباشند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "ترشتگن ملاقات اسپانیول و سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترشتگن ملاقات اسپانیول و سوپرکاپ اسپانیا را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021