نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

پیروزی دونالد ترامپ و تخفیف های ویژه سفر به کانادا برای آمریکایی ها!

خب بالاخره انتخابات آمریکا به پایان رسید و آقای ترامپ پیروز این کارزار شد، این رویداد فرصت مناسبی برای آژانس‌های مسافرتی، هتل‌ها و وب سایت‌های گردشگری بود تا سفر به کانادا را با تخفیفهای ویژه پیشنهاد دهند.

پیروزی دونالد ترامپ و تخفیف های ویژه سفر به کانادا برای آمریکایی ها!

رقابت میان آژانس های مسافرتی و شرکتهای گردشگری برای ارائه تخفیف بیشتر به آمریکایی‌ها برای خروج از این کشور، از هم اکنون و حتی پیش از ورود رسمی ترامپ به کاخ سفید، آغاز گردیده است. 

بسیاری از وب سایت‌های گردشگری، هتل‌ها و شرکت‌های هوایی به فاصله اندکی پس از انتخاب دونالد ترامپ در انتخابات سه‌شنبه شب گذشته، تخفیف‌های ویژه‌ای برای سفرهای خارجی و پرواز خود ارائه داده‌اند.

 وب‌سایت مشهور بوکینگ (Booking) در اقدامی جالب‌توجه، به دنبال‌کننده‌های توییتری خود پیشنهاد داد تا با سفر از فضای آلوده انتخابات نفسی تازه کنند. با این حال پیشنهاد این وب‌سایت تخفیف ویژه‌ای به همراه نداشت.

در مهم‌ترین رویداد، شرکت هوایی اسپیریت ایرلاین که یکی از ایرلاین های مناسب برای سفرهای اقتصادی و کم‌هزینه است، با ارسال ایمیل به مشتریان خود، آنها را از تخفیف 75 درصدی خود برای سفر با تور کانادا مطلع نموده است، این پیشنهاد در ساعات اولیه صبح چهارشنبه، زمانی که هنوز آرای مردم به صورت کامل شمارش نشده بود به مشتریان این ایرلاین ارسال گردیده است.

بسیاری از هتل‌های کوچک و شرکتهای کشتی کروز نیز در تلاشند تا از احساس نیاز آمریکایی‌ها به سفر از این کشور بهره‌برداری کنند. 

صفحه توییتر شرکت متال روفینگ سنتر نیز در توییتی دنبال‌کنندگانش را با پیشنهادی وسوسه کننده روبرو نموده است: 

این انتخابات برای همه ما دشوار بود... وقت آن رسیده که با سفر دریایی به جایی خارج از «موبایل» (نام شهری در ایالت آلاباما) اندکی استراحت کنیم.

چنین پیشنهادهایی می‌تواند به تصمیم آمریکایی‌هایی که خیال سفر به کانادا یا جایی چون فلوریدا را دارند، شانس واقعیت یافتن بیشتری بدهد.

وب‌سایت چیپ فلایتز در گزارشی اعلام نمود، جستجو برای پروازهای یک طرفه به کانادا در روز بعد از انتخاب ترامپ، نسبت به مدت مشابه در چهار هفته گذشته با افزایش 133 درصدی روبرو بوده است.

به "پیروزی دونالد ترامپ و تخفیف های ویژه سفر به کانادا برای آمریکایی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی دونالد ترامپ و تخفیف های ویژه سفر به کانادا برای آمریکایی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021