تاج: قرار است با لیگ ایتالیا قرارداد خواهرخواندگی امضا کنیم

خبرنگاران: رئیس سازمان لیگ فوتبال کشورمان گفت: به زودی قرارداد خواهرخواندگی مان را با لیگ فوتبال ایتالیا امضا خواهیم کرد.

تاج: قرار است با لیگ ایتالیا قرارداد خواهرخواندگی امضا کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج پس از نشستی که با رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا داشت، گفت: خوشبختانه جلسه بسیار خوبی را با آقای تاوکیو داشتیم که بحث خواهرخواندگی مان را با لیگ برتر فوتبال ایتالیا مطرح کردیم و بحث دیگرمان در مورد مسائل بازرگانی فوتبال ایران و ایتالیا بود.

وی اضافه کرد: صحبت هایی درباره جوانگرایی لیگ ایران با آقای تاوکیو انجام دادیم که او از این موضوع بسیار شاد شد و گفت که در ایتالیا نیز می خواهند جوانگرایی کند. او بسیار شاد شد که در لیگ ایران در حال جوانگرایی هستیم و همچنین از مطرح کردن بحث سقف قرارداد ابراز خرسندی کرد، چرا که در فوتبال جهان یک افسارگسیختگی به وجود آمده است. موضوع سقف قرارداد برای رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا جالب توجه بود.

رئیس سازمان لیگ برتر با بیان اینکه درباره بازیکنان خارجی حاضر در سری A صحبت هایی با تاوکیو اجرا شده است، مطرح نمود: رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت که بازیکنان خارجی حاضر در لیگ این کشور وضعیت خوبی ندارند به همین دلیل قرار است آنها نیز محدودیت هایی را قائل شوند و بازیکنان با کیفیت را به فوتبال شان راه بدهند.

تاج به مسائل مالی فوتبال ایران و ایتالیا اشاره نمود و گفت: درباره بازاریابی و مسائل مالی فوتبال دو کشور صحبت های خوبی را انجام دادیم. همچنین درباره کیفیت فنی فوتبال صحبت هایی شد که امیدوارم در تفاهم نامه ای که قرار است امضا کنیم این مسائل گنجانده گردد تا شرایط فوتبال کشورمان را بهبود ببخشیم. قرار است دو نفر از مدیران ایتالیایی به زودی به ایران بیایند تا در مورد بحث خواهرخواندگی، وضعیت باشگاه های ما را آنالیز نمایند.

وی درباره اینکه بحث اعزام مربیان لیگ به ایتالیا چقدر جدی است، گفت: قرار است این کار صورت بگیرد و به دنبال این هستیم مربیان مان را برای بحث آموزش به ایتالیا بفرستیم که این موضوع نیز در قرارداد خواهرخواندگی گنجانده خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ برتر در مورد افتتاح آموزشگاه فوتبال مطرح نمود: در قرارداد خواهرخواندگی ما با فوتبال ایتالیا موضوع اصلی بحث آموزشگاه و آموزش مربیان است و مطمئناً می خواهیم از تجربه فوتبال ایتالیا در بحث آموزشگاه استفاده کنیم.

تاج در پاسخ به این سؤال که آیا درباره تبادل بازیکن بین دو کشور صحبتی شد یا نه گفت: در این خصوص هیچ صحبتی انجام ندادیم.

وی همچنین در ادامه صحبت هایش در مورد بحث حق پخش تلویزیونی گفت: آقای ضرغامی از ما دعوت به عمل آورده است تا در مورد حق پخش جلسه ای را با ایشان بگذاریم. از این موضوع بسیار شادم. در این جلسه بنده به همراه آقای کفاشیان و مدیران باشگاه ها شرکت خواهیم کرد. ساعت 15 امروز (دوشنبه) نزد آقای ضرغامی می رویم تا مطالبات مان را بیان کنیم. امیدواریم مسائل مان با صداوسیما در این جلسه حل گردد.

رئیس سازمان لیگ برتر همچنین در مورد اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا فضای کاری لیگ برتر فوتبال ایران را چگونه ارزیابی نموده است، گفت: من نباید چیزی در این خصوص بگویم اما آقای تاوکیو فضا را بسیار خوب دید. ما چارت سازمانی مان را به او نشان دادیم که در سازمان لیگ کمیته های مختلف طراحی نموده ایم و او نیز گفت که همین چارت در فوتبال ایتالیا وجود دارد. البته باید بگویم پول هایی که در ایران و ایتالیا به باشگاه ها داده می گردد قابل مقایسه نیست و آنها چیزی حدود یک هزار و 40 میلیون دلار را در سال بین باشگاه های شان تقسیم می نمایند.

به "تاج: قرار است با لیگ ایتالیا قرارداد خواهرخواندگی امضا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج: قرار است با لیگ ایتالیا قرارداد خواهرخواندگی امضا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021