آنالیز پنالتی های مشکوک یوونتوس در مجلس سنای ایتالیا!

در یک اتفاق عجیب، مجلس سنای ایتالیا قصد دخالت در مسائل فوتبالی سری A را دارد.

آنالیز پنالتی های مشکوک یوونتوس در مجلس سنای ایتالیا!

به گزارش خبرنگاران، در پی داوری های جنجالی و تاثیرگذار در بازی های هفته قبل تیم های یوونتوس و ناپولی در رقابت های سری A ایتالیا، گروهی از نمایندگان مجلس سنای ایتالیا اظهار داشتند این ماجرا را مورد آنالیز دقیق قرار خواهند داد.

پنالتی مشکوک روی کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، پنالتی و رجحان دیرهنگام یووه را مقابل جنوا رقم زد؛ در حالی که در یک بازی دیگر پنالتی واضح نادیده گرفته شده روی یورنته، مهاجم ناپولی به گل رقیب در صحنه متعاقب تبدیل شد و تیم جنوب ایتالیا از کسب رجحان عاجز ماند.

در این شرایط مقرر شده مسائل داوری مسابقات سری A در مجلس سنا ایتالیا مورد بحث قرار گیرد. جیانی پیتلا، سناتور حزب دموکراتیک مجلس سنا ایتالیا با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود اظهار داشت همراه یکی دیگر از سناتورها، موضوع یاد شده را در مجلس سنا مورد بحث قرار خواهند داد.

او در این پست خود نوشته: در دقیقه 85 دیدار ناپولی مقابل آتالانتا، داور از دریافت یک پنالتی بسیار واضح و تعیین برای ناپولی خودداری کرد؛ این در حالی است که دقیقا 2 ساعت بعد از این اتفاق و در بازی یوونتوس و جنوا خطای به مراتب کم اهمیت تر و با وضوح کمتر پنالتی اعلام شد. خیال طرفداران راحت باشد که این موضوع قطعا در مجلس سنا مورد بحث قرار خواهد گرفت!

به "آنالیز پنالتی های مشکوک یوونتوس در مجلس سنای ایتالیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پنالتی های مشکوک یوونتوس در مجلس سنای ایتالیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021