معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020

کارشناسان و فعالان صنعت توریسم جهان سال 2020 را به نوعی سال گردشگری و توریسم هم می دانند.

معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020

در ادامه کشورهایی که در سال 2020 به عنوان مقاصد گردشگری رو به رشد شناخته شده اند را معرفی می کنیم.

بوتان

مسافرانی که علاقه به مسایل زیست محیطی دارند، مسافرت به پادشاهی بوتان را باید تجربه نمایند، چراکه کشوری با منفی کربن شناخته شده است. همچنین این کشور از دهه 1970، مرزهای خود را از نزدیک و دور برای بازدید نمایندگان گگردده است.

نامیبیا

کشوری بیابانی با ساحلی گسترده از جمله مقاصد گردشگری در سال 2020 است که شگفتی های بسیاری برای بازدید نمایندگان به همراه دارد. نامیبیا یکی از کم جمعیت ترین مناطق دنیا، دارای مناظر بی نظیری است، جایی که تپه های ماسه های بیابانی با حاشیه اقیانوس اطلس گره خورده اند. از بازدید از پناهگاه های حیات وحش گرفته تا رانندگی روی تپه ها و بازدید از بازارهای محلی و صنایع دستی، می تواند تجربه به یاد ماندنی برای گردشگران باشند که این کشور افریقایی به آنها عرضه می نماید.

بلیز

بلیز، در میانه آمریکای مرکزی قرار گرفته است که برای موقعیت جغرافیایی و زیست بوم متنوع اش شناخته شده است.در بلیزجاذبه های طبیعی شگفت انگیز، مانند سرزمینهای وسیع جنگلی وگودال آبی بزرگ Great Blue Hole وجود دارد. به طوری که بلیز را به عنوان مقصد گردشگری در فهرست سفر دوستداران طبیعت قرار می دهد.

گرجستان

تفلیس پایتخت گرجستان یکی از امن ترین شهرهای پایتخت دنیا محسوب می گردد، نقاط دیدنی مانند ستون باورنکردنی کاتسکی پیلار(Katskhi Pillar)، یک ستون آهک طبیعی، به همراه غذاهای خوشمزه منطقه ای، مانند خینکالی (khinkalis)، دامپلینگ های محلی، گرجستان را به گزینه سفر در سال 2020 تبدیل می نماید.

لائوس

مسافرانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند باید لائوس را یکی از گزینه های سفر خود قرار دهند. لائوس، بین تایلند و ویتنام در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. مردم دوست داشتنی اش، قیمت مناسب و مکانهای دیدنی مانند معبد Pha That Luang، همراه با فرهنگ سنتی منطقه، به جذب گردشگران یاری نموده و لائوس را در لیست مکان های دیدنی قرار داده است.

اسواتینی

اسواتینی پیش از این به عنوان سوازیلند (Swaziland) شناخته می شد، کشوری کوچک در آفریقای جنوبی است یکی از تنها کشورهای دنیا، که همزمان با یک پادشاه و ملکه مادر اداره می گردد. بازدید نمایندگان می توانند از عناصر فرهنگی متمایز، حیوانات وحشی و بناهای طبیعی مانند صخره گرانیتی Sibebe Rock، که به عنوان دومین صخره یکپارچه سنگی بزرگ دنیا است، دیدن نمایند.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

 

به "معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مقصد های گردشگری رو به رشد در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021