جاذبه های گردشگری ایتالیا بازگشایی شد

براساس آخرین خبرهای بدست آمده، بازگشایی جاذبه های گردشگری ایتالیا پس از 3 ماه صورت گرفت.

جاذبه های گردشگری ایتالیا بازگشایی شد

برج کج پیزا، تماشاخانه کولوسئوم، موزه های واتیکان، گالری هنری فلورنیس اوفیتزی و کلیسای جامع شهر میلان از جمله مکان های فرهنگی و جهانگردی شاخصی هستند که پس از چند ماه تعطیلی به سبب اعمال تدابیر قرنطینه ای در کشور ایتالیا، بازگشایی و بار دیگر میزبان جهانگردان شدند.

همچنین نمایشگاه عظیمی که به مناسبت پانصدمین سال درگذشت رافائل، نقاش عظیم دوره رنسانس ترتیب داده شده، بازگشایی شد.

همه محوطه ها و موزه های ایتالیا با رعایت سختگیرانه قوانین مراقبتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مجوز فعالیت مجدد را دریافت نموده اند. برج کج پیزا که سالانه پذیرای پنج میلیون جهانگرد است تنها اجازه ورود همزمان 15 بازدیدنماینده را می دهد و همه بازدیدنمایندگان ملزم به استفاده از ماسک و یک قطعه الکترونیکی هشدار دهنده در صورت کم شدن فاصله اجتماعی کمتر از یک متر هستند.

پیر فرانچسکو پاچینی، رئیس هیات مدیره برج پیزا و محوطه آن می گوید: بودجه ما به دلیل تدابیر اتخاذشده جدید زیان عظیمی خواهد دید، اما باید به بازدیدنمایندگان نشانه ای از اعتماد و امید تزریق می کردیم.

و نیز بازدیدنمایندگان از آمفی تئاتر کلوسئوم باید بلیت خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند و ضمن استفاده از ماسک، پیش از ورود مورد تب سنجی قرار بگیرند. سقف بازدید گروهی از کولوسئوم 14 نفر است.

پارک باستان شناسی پمپئی ایتالیا نیز هفته گذشته با تدابیر مشابهی بازگشایی شد و 104 نفری که در روز اول از آن دیدن کردند، اغلب از ساکنان محلی بود. رئیس این پارک باستان شناسی ابراز امیدواری کرد سال جاری 105 میلیون نفر از این جاذبه دیدن نمایند که 2.5 میلیون نفر کمتر از سال گذشته است.

در حالیکه ایتالیا به تدریج در حال بازگشایی مرزهایش به روی جهانگردان کشورهای عضور اتحادیه اروپاست و از سوم ژوئن جهانگردان بریتانیایی نیز می توانند به این کشور سفر نمایند اما، جهانگردان ایتالیایی بدلیل شدن شیوع کرونا هنوز مجوز سفر به بعضی کشورهای اروپایی را دریافت ننموده اند.

به "جاذبه های گردشگری ایتالیا بازگشایی شد" امتیاز دهید

6 کاربر به "جاذبه های گردشگری ایتالیا بازگشایی شد" امتیاز داده اند | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری ایتالیا بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021