نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

بازدید دانش آموزان از نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا رایگان است

رئیس موزه ملی ایران گفت: بازدید دانش آموزان در قالب اردوهای آموزشی به وسیله مدارس (با هماهنگی قبلی) رایگان است.

بازدید دانش آموزان از نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا رایگان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، جبرئیل نوکنده با اعلام این خبر اضافه کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آشنایی همه ایرانیان بافرهنگ و تمدن کشور غنی اسپانیاست.

او توضیح داد: در میان تمامی اقشار یکی از گروه های مهم هدف در موزه ملی ایران مخاطب کودک و نوجوان به عنوان سرمایه های آینده این مرزوبوم است. به همین منظور برای ایجاد تسهیلات بیشتر از روزهای اول گشایش نمایشگاه میزبان تمام دانش آموزان عزیز در تمامی مقاطع تحصیلی به صورت رایگان خواهیم بود.

رئیس موزه ملی ایران ادامه داد: موزه ها در هر کشوری می توانند به عنوان رابط فرهنگی و عاملی برای گفت وگوی میان فرهنگ و تمدن همه ملل جهان ایفای نقش نمایند و این وظیفه خطیر با برگزاری و نمایش آثار تاریخی و فرهنگی نقش واقعی گرفته و به اهداف آموزش واقعی خود دست پیدا میکند.

او اضافه کرد: اینکه دانش آموزان به عنوان آینده ساز و عناصر تربیتی هر جامعه ای بتوانند بافرهنگ و پیشینه سایر ملل جهان آشنا شده، نقاط مشترک فرهنگی خود را با سایر انسان ها دریابند و به آن ها به دیده احترام نگاه نمایند شالوده قوی برای ایجاد صلح و دوستی بین ملت ها خواهد بود.

نوکنده ارتباط مستقیم و مشاهده اشیاء به جامانده از گذشته را فرای مطالب تئوری و انباشته شده در کتاب ها دانست و گفت: کارکرد آموزشی موزه ها فرصت بی نظیری برای ایجاد دانشی پایدار است و این نمایشگاه نیز با دارا بودن سیصد قلم اثر تاریخی و فرهنگی در سه گالری مروری بر سیصد و پنجاه هزار سال تمدن اسپانیا را از دوره های مختلف تاریخی برایشان روایت می نماید.

او اعلام کرد: از مسئولان محترم حوزه آموزش پرورش و معلمان گرامی نیز انتظار می رود با فرهیختگی خود به این مقوله مهم نگاه نموده و در ایجاد امکان بازدید هدفمند از نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا را در برنامه بازدید دانش آموزان قرار دهند. موزه ملی ایران نیز آمادگی کامل برای میزبانی از حضور دانش آموزان عزیز را در این نمایشگاه خواهد داشت.

نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا همه روزه به استثنای دوشنبه ها از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان است. این نمایشگاه تا تاریخ 26 فروردین 1399 برقرار خواهد بود.

به "بازدید دانش آموزان از نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دانش آموزان از نمایشگاه میراث باستان شناسی اسپانیا رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021