نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

ایران و اسپانیا بر گسترش تبادل گردشگری تاکید کردند

در دیدار علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ره یس ماروتو وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا در مادرید، گسترش همکاری ها دو کشور در زمینه گردشگری مورد تاکید نهاده شد.

ایران و اسپانیا بر گسترش تبادل گردشگری تاکید کردند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای شرکت در سی و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری مادرید موسوم به فیتور، وارد مادرید پایتخت اسپانیا شد. او در این دیدار با اشاره به روابط سنتی و تاریخی میان ایران و اسپانیا، اعلام نمود:دو کشور از ظرفیت های قابل توجهی برای همکاری در حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی برخوردارهستند و تهران برای توسعه همکاری ها با مادرید در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار است. مونسان با بیان اینکه در 9 ماه نخست سال، 6 میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر نموده اند اضافه نمود: ایران جزو 10 کشور اول جهان از نظر تنوع جاذبه های گردشگری است و در سال های اخیر توسعه صنعت گردشگری یکی از اولویت های اصلی دولت بوده است. مونسان گفت: با توجه به توانمندی های اسپانیا در خصوص صنعت گردشگری، این موضوع می تواند یکی از حوزه های مهم همکاری میان تهران و مادرید باشد. وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این دیدار با اشاره به صندلی این صنعت در اقتصاد این کشور اظهار کرد: در سال گذشته میلادی بیش از 82 میلیون گردشگر خارجی به اسپانیا وارد شدند که درآمد حاصل از آن 12درصد فراوری ناخالص داخلی بود. ماروتو با اشاره به برنامه های دولت اسپانیا برای توسعه صنعت گردشگری گفت:یکی از برنامه های این کشور، متنوع کردن بازارهای هدف گردشگری است که ایران در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است از این رو اسپانیا برای تبادل گردشگری با ایران آمادگی کامل دارد.

او با بیان اینکه اسپانیا برای انتقال تجربیات و اجرای طرح های گردشگری به ایران آماده است، ابراز امیدواری کرد که این دیدار بتواند مقدمه ای برای آغاز همکاری های جدی در این حوزه باشد. رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای شرکت در سی و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری مادرید موسوم به فیتور، صبح امروز چهارشنبه 3 بهمن وارد مادرید پایتخت اسپانیا شد. او در این دیدار با اشاره به روابط سنتی و تاریخی میان ایران و اسپانیا، اعلام نمود:دو کشور از ظرفیت های قابل توجهی برای همکاری در حوزه های مختلف گردشگری و صنایع دستی برخوردارهستند و تهران برای توسعه همکاری ها با مادرید در این زمینه از آمادگی کامل برخوردار است. مونسان با بیان اینکه در 9 ماه نخست سال، 6 میلیون گردشگر خارجی به ایران سفر نموده اند اضافه نمود: ایران جزو 10 کشور اول جهان از نظر تنوع جاذبه های گردشگری است و در سال های اخیر توسعه صنعت گردشگری یکی از اولویت های اصلی دولت بوده است. مونسان گفت: با توجه به توانمندی های اسپانیا در خصوص صنعت گردشگری، این موضوع می تواند یکی از حوزه های مهم همکاری میان تهران و مادرید باشد. وزیر صنعت، تجارت و گردشگری اسپانیا نیز در این دیدار با اشاره به صندلی این صنعت در اقتصاد این کشور اظهار کرد: در سال گذشته میلادی بیش از 82 میلیون گردشگر خارجی به اسپانیا وارد شدند که درآمد حاصل از آن 12درصد فراوری ناخالص داخلی بود. ماروتو با اشاره به برنامه های دولت اسپانیا برای توسعه صنعت گردشگری گفت:یکی از برنامه های این کشور، متنوع کردن بازارهای هدف گردشگری است که ایران در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است از این رو اسپانیا برای تبادل گردشگری با ایران آمادگی کامل دارد. او با بیان اینکه اسپانیا برای انتقال تجربیات و اجرای طرح های گردشگری به ایران آماده است، ابراز امیدواری کرد که این دیدار بتواند مقدمه ای برای آغاز همکاری های جدی در این حوزه باشد.

به "ایران و اسپانیا بر گسترش تبادل گردشگری تاکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران و اسپانیا بر گسترش تبادل گردشگری تاکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021