اجرای 93 پروژه بزرگ گردشگری در استان کرمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: مراحل ساخت 93 پروژه بزرگ گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع تفریحی، پذیرایی و... با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 16هزار و 658میلیارد ریال در استان کرمان شروع شده است.

اجرای 93 پروژه بزرگ گردشگری در استان کرمان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان فریدون فعالی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی زیادی است، اظهار کرد: برای جذب گردشگر در این استان نیازمند ایجاد زیرساخت های گردشگری هستیم که خوشبختانه این اداره با ارائه تسهیلات لازم و بسته های متنوع گردشگری به سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه را برای ایجاد این زیرساخت ها فراهم می نماید.

او با اشاره به صدور 70 موافقت نامه اصولی در سال گذشته، توضیح داد: در نیمه نخست امسال بیش از 20 موافقت نامه اصولی در استان کرمان صادر شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اضافه کرد: هم اکنون 93 پروژه شامل هتل، هتل آپارتمان، مجتمع تفریحی، پذیرایی و... با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 16هزار و 658میلیارد ریال در استان کرمان در حال ساخت است.

او اعلام کرد: در سال گذشته 340 میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه گردشگری ارائه شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه در سال گذشته 28 هزار و 227 گردشگر خارجی و 373 هزار گردشگر ایرانی از خدمات مراکز اقامتی استان کرمان استفاده کردند، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا خاتمه مرداد امسال 20 هزار و451 گردشگر خارجی و 92 هزار و 506 گردشگر ایرانی در استان کرمان اقامت داشته اند.

فعالی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 700 هزار گردشگر ایرانی و خارجی از جاذبه های گردشگری استان کرمان بازدید نموده اند، اضافه کرد: این آمار در پنج ماهه ابتدایی امسال 540 هزار نفر بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اشتغال زایی برای 554 نفر در حوزه گردشگری در سال 97 اضافه کرد: در شش ماهه ابتدای امسال تعداد افرادی که در تاسیسات گردشگری این استان مشغول به فعالیت شده اند، 90 نفر بوده است.

فعالی با بیان اینکه در سال گذشته، 125 مجوز اقامتگاه بوم گردی صادر شده که 370 نفر در این واحدها مشغول به فعالیت شده اند، توضیح داد: در امسال با راه اندازی هشت اقامتگاه بوم گردی برای 16 نفر اشتغال زایی شده است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "اجرای 93 پروژه بزرگ گردشگری در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 93 پروژه بزرگ گردشگری در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021