ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی گفت: حواستان به اخبار بد باشد. اخبار بد هیچ وقت ما را به عنوان فعالان گردشگری مأیوس نمی کند.

ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ششمین همایش بازاریابی اینترنتی و صنعت گردشگری که آدینه شب 27 دی در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید، گفت: باوجود همه سختی ها کوششمان بر این است که ایران را به عنوان یک مقصد گردشگری به جهان معرفی کنیم. برای این کار هم باید از همه توان مان استفاده کنیم و بدانیم لازمه همه این زحمات کوشش مستمر و حساب شده است.

وی اضافه نمود: همه پیچیدگی های تکنولوژی در عین حال که می تواند به معرفی داشته های یک مقصد یاری کند، به همان اندازه هم می تواند برای انعکاس اخبار بد از یک مقصد گردشگری مؤثر باشد. این موضوع از چشم تیزبین فعالان مجازی و بازاریابان حرفه ای پوشیده نمی ماند پس در کنار اینکه دقت نموده و یاری می کنیم یک تصویر از مقصد گردشگری را معرفی کنید، حفظ آن تصویر هم اهمیت دارد. باید حواسمان باشد که کوشش چند ساله را با فراوری محتواهای فضای مجازی از بین نبریم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی در ادامه گفت: فعالان گردشگری می توانند با مراجعه به اداره های کل میراث فرهنگی در استان ها کسب و کارهای خود را ثبت نمایند و در این عرصه با اعتماد و اطمینان فعالیت خود را آغاز نمایند. هفته گذشته دستورالعمل فعالیت و کسب و کار در فضای مجازی پس از مشورت با همه ذی نفعان و فعالان گردشگری ابلاغ شد. تشکل حرفه ای بخش خصوصی نیز شکل گرفته است. پس الان می توان گفت که اگر تا امروز در کسب و کار مجازی مشکل داشته ایم امروز این مسائل رفع شده است.

تیموری در خاتمه گفت: هیچ وقت اخبار بد ما را به عنوان فعالان گردشگری مأیوس نمی کند. اتفاقات بد در هر مقصدی ممکن است بیفتد وقایع تلخ نیز همواره در بازارهای دیگر بوده است. ولی چیزی که اهمیت دارد، این است که امروز برای خروج از این شرایط برنامه داریم. همچنین هیچ یک از فعالیت های بازاریابی تعطیل نشده است. همین امروز بخشی از همکاران ما در نمایشگاه اشتوتگارت آلمان برای بازاریابی گردشگری حضور دارند. چند روز دیگر نیز در نمایشگاه هایی مانند فیتور اسپانیا شرکت خواهیم کرد. برنامه هایی نیز برای برگشت به حالت قبل در نظر گرفته شده است. بنابراین همه فعالیت های بازاریابی ما برای جذب گردشگران خارجی به صورت روزانه در حال اجرا است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021