ابراز نگرانی صنعت گردشگری و هتلداری فرانسه از اعتصابات

صنعت گردشگری و هتلداری در فرانسه با ابراز نگرانی از طولانی شدن اعتصابات در این کشور اعلام کردند که بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد.

ابراز نگرانی صنعت گردشگری و هتلداری فرانسه از اعتصابات

به گزارش، به نقل از خبرگزاری رویترز، صنعت گردشگری و هتلداری در فرانسه در فرانسه از عواقب اعتصابات و اعتراضات گسترده به اصلاح نظام بازنشستگی و تکرار شدن این اعتصابات، در یک دوره حساس سال میلادی نگران هستند.

این در حالی است که بخش های مذکور از عواقب سنگین حرکت های اعتراضی جلیقه زردها مطلع بوده و تجربه ناخوشایندی از اعتراضات گذشته دارند.

مدیر شرکت ملی راه آهن فرانسه اعلام نمود نزدیک به یک سوم از کارکنان راه آهن در روز آدینه در اعتصاب هستند که 87،2 درصد آن ها را رانندگان تشکیل می دهند.

: اعتصاب و تظاهرات گسترده در فرانسه/ تعطیلی 9 خط مترو در پاریس + تصاویر

فرانسیس پالمبی، رئیس کنفدراسیون بازرگانان فرانسه، روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه رادیویی یوروپ 1 گفت: اگر این اعتراضات ادامه داشته باشد، یک فاجعه خواهد بود.

پالمبی با اشاره به لزوم جبران خسارت ها اضافه کرد: در تمام پاریس کمبود وجود دارد. یک مقام به رویترز گفت: در بعضی از بخش ها، تجار برای مقابله با آشفتگی ها پیش دستی نموده و از آنجا که تاریخ اعتصاب معین بود، ذخیره سازی انجام داده اند، بنابراین هیچ نگرانی وجود ندارد.

بعضی اتحادیه های کارگری هم برگزاری تظاهرات در روز سه شنبه آینده را خواهان شدند.

اتحادیه مشاغل محلی نیز یادآور شد: شش ماه تخریب و خسارت، و خالی ماندن مراکز شهر ها از جمعیت و در کل از دست رفتن فعالیت های تجاری سبب شده است تا شرکت های مذکور به سختی راستا رشد دوباره خود را بازیابند.

این اتحادیه در بیانیه ای توضیح داد: مسائل نقدینگی زیاد است و خزانه شرکت ها با ضعف شدید روبرو هستند و سقوط مجدد فعالیت ها در سرانجام سال، می تواند برای بعضی از آن ها کشنده باشد. انسداد جدید مالی نیز به نوبه خود، اثرات منفی بر اشتغال خواهد گذاشت. سرانجام سال با وجود تعطیلات کریسمس، یک دوره حساس و اساسی برای مغازه ها، صنعت گردشگری و هتلداری است. اولین نگرانی ها در بخش گردشگری تحت تأثیر اعتصابات کنونی، مربوط به بخش حمل و نقل است.

لورن دوک، رئیس اتحادیه مشاغل و صنایع صنعت هتلداری اعلام نمود: از ده روز پیش، برای روز های پنجم، ششم، و هفتم دسامبر دیگر هیچ رزروی صورت نگرفته است و میزان لغو های انجام شده نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 25 ٪ بیشتر است.

لورن دوک، با پیش بینی کاهش 10 ٪ تا 15 ٪ در بخش گردشگری در ماه دسامبر امسال میلادی گفت: خارجی هایی که برای گردش وارد پاریس می شوند، در صورت وجود اعتصابات، نخواهند آمد. این یک ضرر است که نمی تواند بهبود یابد و یا جبران گردد.

برج ایفل، بنای یادبود پاریس، روز آدینه پس از یک روز تعطیلی به دلیل اعتصابات، بازگشایی شد. طبق اعلام گروه ملی هتل ها و رستوران های مستقل فرانسه (GNI)، اثر این اعتصابات برای هتل ها، کافه ها و رستوران ها در روز های پنج شنبه و روز های آینده مهم بود.

فرانک تروهه، نماینده گروه هتلداران فرانسه نیز گفت: در پاریس، میزان رزرو ها بین 30 تا 40 ٪ کاهش داشته و در بعضی نقاط، 40 تا 50 ٪ کاهش ثبت شده است.

وی اضافه کرد: اعلام ادامه اعتصابات خبر بسیار بدی است، چشم انداز ها برای چند روز آینده خوب نیست.

به "ابراز نگرانی صنعت گردشگری و هتلداری فرانسه از اعتصابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز نگرانی صنعت گردشگری و هتلداری فرانسه از اعتصابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021