هتل سیام بی شور پاتایا (تایلند)

با اقامت در هتل سیام بی شور (Siam Bayshore) متعلق به مجموعه هتل‌های سوکوسول (Sukosol)، خیلی زود متوجه می‌شوید که در تور پاتایا در یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته‌اید. ساحل، واکینگ استریت معروف و اسکله بالی های تنها چند صد متر با شما فاصله دارند. دنیای هیجان‌انگیزی از ورزش‌های آبی، مراکز خرید، رستوران‌های درجه یک، پارک‌های تفریحی و شهربازی‌ها، زمین‌های گلف، جاذبه‌های توریستی و خیلی‌های دیگر همگی در محدوده‌ای قابل دسترس در اطرافتان قرار گرفته‌اند. آرامش و بازیابی جسمی و روحی چیزی است که در تور تایلند در این هتل نصیب‌تان خواهد شد؛ همزمانی که با منظره‌های تماشایی دریا و ساحل و باغ‌های سرسبز احاطه شده‌اید، چند متر آن‌طرف‌تر از درهای ورودی هتل، به مرکز هیجان شهر می‌رسید.

هتل سیام بی شور پاتایا (تایلند)

ویژگی‌ها و امکانات هتل سیام بی شور پاتایا

اسپا با خدمات کامل، 2 استخر روباز برای شنا، زمین‌های تنیس فضای باز و سرسره‌های آبی تنها بخشی از امکانات تفریحی هتل سیام بی شور برای مسافران تور پاتایا هستند. این هتل 4 رستوران دارد و شما می‌توانید نوشیدنی‌های خود را از کنار استخر و خود هتل تهیه کنید. فضاهای عمومی در این هتل به شما امکان دسترسی به اینترنت بی‌سیم و همچنین باسیم را می‌دهند. مرکز تجارت، سرویس لیموزین و اتاق‌های ملاقات برای مسافرانی که در سفرهای تجاری هستند آماده شده‌اند. استخر بچه‌ها و مرکز بدنسازی نیز در هتل سیام بی شور در دسترس هستند. پارکینگ رایگان خیال شما از بابت کرایه اتومبیل در تور تایلند راحت می‌کند.

اسپای مستقر در هتل سیام بی شور، اتاق‌های ماساژ و درمانی دارد و خدماتی مانند ماساژ، درمان‌های صورت و بدن و لایه‌برداری پوست را ارائه می‌دهد. این اسپا به یک وان اسپا مجهز شده است و درمان‌های ارائه شده در آن شامل رایحه‌درمانی هم می‌شود. در رستوران Bali-Hai By The Sea شما می‌توانید هر بعدازظهر از تازه‌ترین غذاهای دریایی و کبابی در تراس کنار دریا لذت ببرید. رستوران Siam Elephant غذاهای اصیل تایلندی را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. میز و صندلی‌های این رستوران در فضای آزاد و در تراسی رو به خلیج پاتایا قرار گرفته‌اند. رستوران Sunrise Sunset در لابی اصلی هتل قرار دارد و غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهد. در رستوران Bali-Hai نیز می‌توانید یکی از بهترین غذاهای چینی موجود در پاتایا را تجربه کنید.

Siam Bayshore

اتاق‌های هتل سیام بی شور پاتایا

اتاق‌های هتل سیام بی شور، تهویه مطبوع، مینی‌بار و گاوصندوق دارند و با مبلمانی چوبی تزئین شده‌اند. در 270 اتاق هتل برای مسافران تور تایلند امکاناتی نظیر بالکن، یخچال، قهوه‌ساز، اینترنت بی‌سیم و باسیم و تلویزیون ال‌سی‌دی با شبکه‌های ماهواره‌ای فراهم شده است. سرویس‌های بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و مواد شوینده دارند. نظافت اتاق‌ها به صورت روزانه ارائه می‌شود و طراحی این اتاق‌ها با این فکر صورت گرفته که برای مسافران تور پاتایا آرامش و آسایش را فراهم کنند و در نتیجه بالکن و تراس تمام اتاق‌ها رو به باغ، استخر یا اقیانوس هستند.

وبسایت
siambayshorepattaya.com
امکانات هتل
  1. 270 اتاق
  2. 4 رستوران
  3. خشکشویی
  4. لباسشویی سلف‌سرویس
  5. پیشخوان 24 ساعته
  6. کارکنان چند زبانه
  7. خدمات اتومبیل
  8. اطلاعات تور و بلیت
  9. تراس
  10. باغ
  11. فضای پیک‌نیک در بیرون
  12. فروشگاه هدیه
  13. آسانسور
امکانات اتاق
  1. بالکن خصوصی
  2. مینی‌بار
  3. تلویزیون ال‌سی‌دی با شبکه‌های ماهواره‌ای
  4. یخچال
  5. قهوه‌ساز
  6. تخت نوزاد
  7. سشوار
  8. گاوصندوق
  9. حوله، دمپایی و مواد شوینده رایگان
  10. تهویه مطبوع
امکانات ورزشی و تفریحی
  1. 2 استخر روباز
  2. استخر بچه‌ها
  3. سرسره آبی
  4. 6 زمین تنیس
  5. جکورزی
  6. مرکز بدنسازی

به "هتل سیام بی شور پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل سیام بی شور پاتایا (تایلند)" امتیاز داده است | امتیاز: 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیام بی شور پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021