نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

MSC Grandiosa Cruise

MSC Grandiosa Cruise

تور کشتی کروز خودش یک سفر خارق‌العاده برای هر کسی است که به سفر و سیاحت علاقه دارد؛ با این وجود خود را آماده کنید، چرا که تنها قدم زدن در کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa)، شما را به یک سفر فراموش‌نشدنی می‌برد. طراحی داخلی باشکوه و مجلل این کشتی با توجه به کوچک‌ترین جزئیات انجام شده است. قدم به کشتی کروز گرندیوزا که می‌گذارید، دریچه‌ای نو از سبکی بی‌نظیر از سفر کردن به رویتان باز می‌شود. در میان تمام ویژگی‌های کوچک و بزرگ طراحی داخلی کشتی، پلکان فوق‌العاده زیبا و نفس‌گیر طراحی شده با کریستال‌های اسواروفسکی یا بلندترین سقف ساخته شده از نمایشگر LED بر روی آب در تفرجگاه داخلی کشتی خودنمایی می‌کنند.

با رفتن به تور کشتی کروز همراه با شرکت MSC، یک تجربه منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی از سفر به شما ارائه می‌شود. این تجربه از هر جنبه‌ای مورد توجه قرار گرفته است؛ یکی از آن جنبه‌ها بخش خوراک و غذا است. در کشتی کروز گرندیوزا 11 رستوران وجود دارد. هارالد ولفارد یکی از برترین سرآشپزهای دنیا یک منوی اختصاصی برای مهمانان کشتی آماده کرده است. این غذاهای بی‌نظیر یک بار در طول هفته در رستوران الا کارته و باشگاه مشتریان (یات کلاب) ارائه می‌شوند.

در کشتی کروز گرندیوزا شما با ترکیبی بی‌سابقه از هنر و یک سفر لوکس مواجه خواهید شد. آن چیزهایی که معمولا در گالری‌های هنری مطرح جهان نمایش داده شده و مورد توجه هنردوستان قرار می‌گیرند، حالا در این کشتی کروز چشم‌انتظار نگاه مشتاق مسافران تور کشتی کروز هستند. نمایشگاه دگاس دانسه دسین برای نمایش آثار هنرمند مشهور پاریسی، ادگار دگاس به مدت دو سال در این کشتی برقرار خواهد بود. دگاس را به عنوان یکی از بزرگترین نقاشان سبک امپرسیونیسم و همچنین به خاطر سبک خاصش در نقاشی و مجسمه‌سازی می‌شناسند. 26 تا از نقاشی‌های این هنرمند بزرگ به طور اختصاصی توسط شرکت MSC انتخاب و در داخل کشتی به نمایش گذاشته شده‌اند.

با وجود جدیدترین فناوری‌های دیجیتال شرکت MSC با عنوان "ام‌اس‌سی برای من"، مسافران تور کشتی کروز می‌توانند سفری راحت‌تر و دلپذیرتر داشته باشند. زوئی (ZOE)، دستیار شخصی مجازی شما در هر کدام از کابین‌ها آماده است تا به شما کمک کند کارهای مختلف مانند رزروها، تماس با دوستان‌تان در داخل کشتی یا بررسی صورت‌حساب‌هایتان از طریق تلویزیون را انجام دهید. دوست دارید برای شام یک میز در رستوران کشتی رزرو کنید؟ به تورهای انتخابی بیرون از کشتی بروید؟ از یک نمایش دیدن کنید؟ زوئی آماده است تا به سوال‌های شما به هفت زبان مختلف پاسخ دهد.

برای شرکت کشتی کروز MSC مهم‌ترین مقصد آینده است. اقیانوس‌ها کره آبی ما را شکل داده‌اند؛ در نتیجه به عنوان یک شرکت کشتی‌رانی، MSC وظیفه خود می‌داند از دریا و موجودات ساکن در آن حفاظت کند. بنیاد MSC برای حفظ و حراست از موجودات در معرض خطر ساکن در دریاها ایجاد شده است. کشتی کروز گرندیوزا به جدیدترین تکنولوژی‌ها مجهز شده و بهره‌وری انرژی در آن به شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است. سیستم‌های بی‌نظیر بازیافت و مدیریت زباله در داخل این کشتی به کار گرفته شده‌اند.

هر روز در تور کشتی کروز با لحظه‌هایی فراموش‌نشدنی برایتان آغاز خواهد شد، اما خارق‌العاده‌ترین طلوع آفتاب شب‌ها انتظارتان را می‌کشد. در داخل کشتی کروز گرندیوزا می‌توانید نمایش بی‌نظیر سیرک آفتاب را تجربه کنید. نمایش سیرک آفتاب در سالن ساخته شده به صورت اختصاصی برای سیرک با فناوری‌های پیشرفته اجرا خواهد شد.

مشخصات کشتی MSC Grandiosa Cruise

ظرفیت مسافران
6334 نفر
تعداد کابین
2421 کابین
تعداد طبقات
19 طبقه
تعداد خدمه
1704 نفر
طول / پهنا / ارتفاع
331 متر / 43 متر / 67 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
حداکثر سرعت 22.3 گره دریایی
مساحت سطح کشتی
35 هزار متر مربع فضاهای عمومی
سال راه‌اندازی یا بازسازی
2019

کابین های کشتی MSC Grandiosa Cruise

کابین Duplex Suite

سوئیت دوبلکس یک کابین دو طبقه است؛ در طبقه پایینی (اتاق نشیمن/غذاخوری) یک مبل با قابلیت تبدیل شدن به یک تخت دو نفره وجود دارد. تخت دو نفره اصلی در طبقه بالا قرار دارد؛ این تخت هم به درخواست مهمانان می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. دو کمد لباس دارای رختکن، دو سرویس بهداشتی (یکی با وان و دیگری با دوش)، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار، تهویه مطبوع و دستیار شخصی زوئی از دیگر امکانات این کابین هستند. کابین دوپلکس کشتی کروز گرندیوزا حدود 59 متر مربع مساحت و یک بالکن دارد. در بالکن، یک میز غذاخوری و یک جکوزی اختصاصی قرار دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Duplex Suite

کابین Inside

کابین‌های داخلی بدون پنجره در بخش‌های میانی کشتی قرار گرفته‌اند. این کابین‌ها تخت دو نفره قابل تبدیل به دو تخت یک نفره، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، وای‌فای (شامل هزینه)، مینی‌بار و تهویه مطبوع دارند. مانند دیگر کابین‌ها در اینجا هم دستیار مجازی ZOE آماده است تا به مهمانان یاری برساند. کابین‌های داخلی بین 16 تا 22 متر مربع مساحت دارند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

در کابین دارای پنجره یا اوشن ویو در این کشتی یک تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار، تهویه مطبوع، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش یا وان، تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره) و دستیار مجازی ZOE در دسترس مهمانان قرار دارند. این کابین‌ها بین 15 تا 25 متر مساحت دارند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Balcony

در کابین بالکن‌دار امکانات کاملی از جمله تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت وای‌فای (شامل هزینه)، مینی‌بار و تهویه مطبوع به علاوه دستیار مجازی ZOE در دسترس مهمانان قرار دارند. مساحت این کابین‌ها (همراه با بالکن) در حدود 20 تا 22 متر مربع است. در برخی از کابین‌های بالکن‌دار در کشتی کروز گرندیوزا، بخشی از منظره بیرون توسط موانع مسدود شده است.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Suite Fantastica

کابین سوئیت (با خدمات فانتاستیکا) یک تخت دو نفره دارد که می‌تواند بنا به درخواست مهمانان به دو تخت یک نفره تبدیل شود. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون تعاملی، اینترنت بی‌سیم (با پرداخت هزینه)، مینی‌بار و گاوصندوق از امکانات این کابین هستند. کابین سوئیت فانتاستیکا حدود 23 متر مربع مساحت و بالکن دارد. تا 5 نفر می‌توانند در این کابین اقامت کنند. خدمات دستیار مجازی ZOE در دسترس مسافران قرار دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite Fantastica

کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین دلوکس سوئیت در بخش ویژه یات کلاب کشتی کروز گرندیوزا، یک تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ و جادار، سرویس بهداشتی با دوش بزرگ، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار، دستگاه قهوه‌ساز و تهویه مطبوع دارد. دستیار شخصی مجازی ZOE (سیستم نوآورانه شرکت MSC برای ارائه یک تجربه سفر بهتر به مسافران تور کشتی کروز) در دسترس مهمانان قرار دارد. این کابین حدود 28 متر مربع مساحت و یک بالکن دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین Yacht Club Royal Suite

در کابین‌های یات کلاب رویال سوئیت کشتی کروز گرندیوزا، یک تخت دو نفره وجود دارد که می‌تواند به درخواست مسافران به دو تخت یک نفره تبدیل شود. کمد لباس با فضای زیاد، سرویس بهداشتی با دوش و وان، تلویزیون تعاملی، تلفن و گاوصندوق برخی از امکانات این کابین هستند. سیستم دستیار شخصی مجازی ZOE آماده کمک کردن به مسافران تور کشتی کروز در هر لحظه‌ای از سفرشان است. اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه در دسترس مهمانان قرار دارد. یخچال، دستگاه قهوه‌ساز و تهویه مطبوع در این کابین در دسترس هستند. کابین رویال سوئیت یات کلاب حدود 57 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن زاویه‌دار. در بالکن بزرگ این کابین، میز غذاخوری و یک وان آب‌فشان شخصی قرار داده شده‌اند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Royal Suite

کابین Staterooms for Families

کابین‌های خانوادگی ایده‌ال‌ترین گزینه برای آن دسته از مسافران تور کشتی کروز هستند که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می‌کنند. این کابین گنجایش 10 نفر را دارند. کابین‌های خانوادگی از اتصال دو یا سه کابین به وجود آمده‌اند؛ هر کدام از این کابین‌ها سرویس بهداشتی مخصوص خودشان را دارند. تنها خدمات فانتاستیکا برای این نوع کابین‌ها در دسترس است. خدمات دستیار مجازی زوئی در دسترس مهمانان قرار دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Staterooms for Families

کابین Suite

کابین سوئیت (با خدمات آئورا) در کشتی کروز گرندیوزا تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار و گاوصندوق دارد. دستیار مجازی ZOE به مسافران تور کشتی کروز کمک می‌کند تجربه‌ای بی‌نظیر از این سفر داشته باشند. در کابین سوئیت یک تخت دو نفره وجود دارد که به دو تخت یک نفره تبدیل می‌شود (در صورت درخواست مهمانان). این کابین 39 متر مربع مساحت و یک بالکن بزرگ زاویه‌دار با یک جکوزی اختصاصی دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite

کابین Interior Studio

کابین داخلی استودیو گزینه‌ای ایده‌ال برای کسانی است که به تنهایی به تور کشتی کروز آمده‌اند. این کابین یک تخت بزرگ یک نفره (140 سانتیمتری)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، وای‌فای (شامل هزینه)، مینی‌بار، تهویه مطبوع و دستیار مجازی ZOE دارد. این کابین حدود 12 متر مربع مساحت دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Interior Studio

کابین Yacht Club Interior

امکانات کابین داخلی یات کلاب شامل تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره به درخواست مهمانان)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اتصال اینترنت بی‌سیم (استفاده از اینترنت شامل هزینه است)، مینی‌بار، دستگاه اسپرسوساز، تهویه مطبوع و دستیار شخصی مجازی ZOE هستند. این کابین بدون پنجره در بخش یات کلاب، حدود 15 متر مربع مساحت دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Interior

تورهای کشتی MSC Grandiosa Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشتی کروز اروپا زمستان 98 . در این سفر با جدیدترین، مدرنترین و لوکسترین کشتی کروز جهان با معماری منحصر بفرد و لاکچری ایتالیایی خاطره ای تکرار نشدنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. سفر با کشتی کروز MSC Grandiosa که از اوایل ماه نوامبر امسال(سال 2019) سفرهای رسمی خود را آغاز کرده است سفری بی بدیل برای کسانی است که بدنبال تجربیات جدید می‌باشند که قبل از آنها کسی آن را تجربه نکرده باشد. تور اروپا یکی از محبوب‌ترین مسافرت‌ها بین تمام مردم دنیا است. در این میان یکی از لوکس‌ترین روش‌های سفر به اروپا کشتی کروز است که در عین لوکس بودن از لحاظ ص ...

تور کشتی کروز نوروز 1401 و بهار و تابستان 1401، سفر با کشتی کروز برای کسانی که هوشمندانه سفر می‌کنند، انتخابی فوق‌العاده منطقی است. در تور کشتی کروز شما زمان‌های جابه‌جایی بین شهرهای مختلف را در یکی از بهترین هتل‌های دنیا یعنی خود کشتی کروز خواهید گذراند. خدمات رفاهی کشتی کروز را در کمتر اقامتگاهی می‌توانید تجربه کنید. به این‌ها، این را هم اضافه کنید که تور کشتی کروز آن قدر خاص و منحصر به فرد است که کمتر کسی آن را تجربه کرده است. در این سفر شما با جدیترین، بزرگترین و لوکسترین کشتی کروز جهان که جدیدترین کشتی شرکت MSC Cruise ایتالیا به نام MSC Gr ...

گالری تصاویر کشتی MSC Grandiosa Cruise

تلفن: 75284-021