MSC Preziosa Cruise

MSC Preziosa Cruise

MSC Preziosa شاهکار مدرن مدیترانه ای

به سبک مدیترانه‌ای زندگی کنید و از لحظات ارزشمند خود در MSC Preziosa لذت ببرید.

زندگی فوق‌العاده به همراه لذت‌های زندگی مدیترانه‌ای را در MSC Preziosa تجربه کنید که به گونه‌ای طراحی شده تا امکان سفر به سرتاسر جهان را به صورت لوکس برای شما فراهم کند.

از محیطی کلاسیک دیدن کنید که نور و رنگ را به خوبی تلفیق کرده است، از جمله یک میدان سنگی واقعی در کنار دیگر ویژگی های دیدنی و جذاب مانند راه پله های بزرگ سوارفسکی و استخری که گویا تا دریا گسترده شده است.

از خدمات اسپا در MSC Aurea بهره ببرید با خواص درمانی موثر بر زیبایی و سلامتی که هر گونه تنش و استرس را از بین می برند. همچنین MSC Yacht Club لوکس و مجزا را تجربه کنید، با ارائه سوئیت های منحصر به فرد، خدمات پیش خدمت مخصوص، تسهیلات اختصاصی و طبقات خصوصی که همه دسترسی ویژه به امکانات فوق العاده همچون تئاتر و کلوپ های ویژه را بر روی کشتی امکان پذیر می کنند.

نوآوری های ویژه کشتی MSC Preziosa را امتحان کنید، مانند غذاهای خوشمزه ایتالیایی و طبقه آفتاب بزرگسالان مجهز به اسپا و بار مخصوص کودکان و نوجوانان.

در این کشتی کروز از بازی ها و سرگرمی های متنوع برای کودکان و نوجوانان، مانند پارک آکوآ کودکان، کلوپ های مختلف و طولانی ترین سرسره آبی بر روی دریا (برنده جایزه بهترین نوآوری از کروز بین المللی در سال 2013) لذت خواهید برد. صرف غذا در رستوران گلکسی را از دست ندهید، با برخورداری از بوفه ی باز که با غذاهای خوشمزه در طول روز به خود می بالد.

همچنین میتوانید در لیست کشتی کروز اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مشخصات کشتی MSC Preziosa Cruise

ظرفیت مسافران
4345 نفر
تعداد کابین
1751 کابین (شامل 45 کابین برای افراد معلول)
تعداد طبقات
18 طبقه (14 طبقه برای مسافران)
تعداد خدمه
1388 نفر
وزن ناخالص
139072 تن
طول / پهنا / ارتفاع
333,3 متر / 37,92 متر / 67,69 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
24.21 گره دریایی / 18 گره دریایی
سال راه‌اندازی یا بازسازی
مارس 2013

ویدئو معرفی کشتی و نمای 360 درجه از داخل MSC Preziosa Cruise

کابین های کشتی MSC Preziosa Cruise

کابین Inside

کشتی کروز پرزیوسا 405 کابین INTERIOR با مساحتی در حدود 13 تا 24 متر مربع دارد (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) که دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

کشتی کروز پرزیوسا دارای 115 کابین Ocean View با مساحتی در حدود 12 تا 29 متر مربع است. اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابینها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Balcony

این کشتی کروز از 1044 کابین بالکونی برخوردار است که مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند. اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. کابین های بالکونی به همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Balcony Aurea

تعدادی از 1044 کابین بالکونی کشتی کروز پرزیوسا با خدمات آئورا ارائه می‌شوند. این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند، این کابین های بالکونی همراه با خدمات آئورا (Aurea Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony Aurea

کابین Suite/Balcony Aurea

این کشتی کروز دارای 28 سوئیت همراه با بالکون یا پنجره‌های پانورامیک و با مساحتی در حدود 21 تا 47 متر مربع است. اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. همچنین در سوئیت ها تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) قرار دارد و این کابینها دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال، گاو صندوق هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite/Balcony Aurea

کابین Yacht Club Deluxe Suite

کشتی پرزیوسا از 64 سوئیت Deluxe Suite با خدمات اختصاصی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 26 تا 39 متر مربع با بالکون اختصاصی دارند. این سوئیت ها دارای تخت دو نفره بوده که در صورت درخواست به دو تخت تک نفره تبدیل می‌شوند و در سوئیت‌ها کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاوصندوق قرار داده شده است.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین Yacht Club Executive & Family Suite

Preziosa از 3 سوئیت لوکس مخصوص خانواده با عنوان Executive & Family Suite بهره مند است که خدمات انحصاری Yacht Club را دارا هستند. مساحت این سوئیت ها در حدود 45 تا 53 متر مربع بوده و پنجره پانورامیک رو به اقیانوس دارند. تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) به همراه کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابینها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Executive & Family Suite

کابین Yacht Club Royal Suite

پرزیوسا از 2 سوئیت رویال با خدمات رویایی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 52 متر مربع داشته و شامل بالکونی اختصاصی به مساحت تقریبی 16 متر مربع هستند. این سوئیت دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) است. در این سوئیت امکاناتی همچون کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق پیش بینی شده است.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Royal Suite

تورهای کشتی MSC Preziosa Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشتی کروز ویژه قطب شمال 15 روز با کشتی کروز MSC Preziosa بهار و تابستان 1403 .تور کشتی کروز یکی از پرطرفدارترین روش‌های سفر برای کسانی است که به دنبال سفری لوکس و هوشمندانه هستند. در سفر با کشتی کروز شما فرصت پیدا می‌کنید به راحتی و بدون دغدغه از جابه‌جایی‌های مکرر با هواپیما و یا قطار از چندین شهر و کشور دیدن کنید. به خاطر خدمات رفاهی کشتی کروز و نحوه سفر کشتی کروز، تور کشتی کروز از تورهای معمولی نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر است. در این تور کشتی کروز شما طی 15 روز از کشورهای آلمان، نروژ و جزایر مجاور قطب شمال بازدید خواهید کرد. سفر به شهر ها ...

تور کشتی کروز شمال اروپا بهار و تابستان 1403 با کشتی کروز MSC Preziosa از آلمان تا شمالی ترین شهرهای ساحلی شمال نروژ. در سفر با کشتی کروز شما فرصت پیدا می‌کنید به راحتی و بدون دغدغه از جابه‌جایی‌های مکرر با هواپیما و یا قطار از چندین شهر و کشور دیدن کنید. به خاطر خدمات رفاهی کشتی کروز و نحوه سفر کشتی کروز، تور کشتی کروز از تورهای معمولی نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر است. در این تور کشتی کروز شما در مدت 12 روز شما به کشورهای آلمان و نروژ سفر خواهید کرد. نروژ یکی از کشورهای شمال اروپا بوده که به امنیت و رفاه بالا مشهور می‌باشد و نزدیکی آن به قطب شما ...

گالری تصاویر کشتی MSC Preziosa Cruise

تلفن: 75284-021