نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

MSC Fantasia Cruise

MSC Fantasia Cruise

کشتی کروز MSC فانتازیا (Fantasia) بزرگترین کشتی‌ای است که تاکنون برای شرکت‌های کشتیرانی اروپایی ساخته شده، طول این کشتی حتی از ارتفاع برج ایفل هم بیشتر بوده و دارای 1637 اتاق می‌باشد که بیشتر این اتاق‌ها از بالکن اختصاصی با منظره جذاب اقیانوس بهره‌مند هستند. گل سرسبد MSC یک شاهکار بی‌عیب و نقص و الگویی ترکیب یافته از فناوری، هنر و خدمات لوکس می‌باشد.

MSC Fantasia شکیل و سازگار با محیط زیست است به صورتی که گرما و راحتی جو مدیترانه ای را با طراحی زیبا در تعادل قرار داده است.

در قلب این کشتی کروز یک میدان سنگی واقعی را مشاهده خواهید کرد که با یک بار اسپرسو تکمیل می شود که شیرینی های تازه و بستی های اصیل ایتالیایی سرو می کند، مکانی فوق العاده برای استراحت بعد از خرید در بوتیک‌های شیک و مرکز خرید معاف از مالیات در نزدیکی آن.

از فضای شهری سالن های بار ما با خوراکی های خوش طعم و تفریحات گوناگون لذت ببرید؛ شامل بار پیانو، بار جاز و بار ورزشی، همراه با بازی های ویدئویی و پرده های نمایش به صورت زنده. وجود رستوران های مختلف نیز تجربه ای فراموش نشدنی برای شما رقم می زند.

طیف بسیار وسیعی از امکانات ورزشی در این کشتی وجود دارد، از تنیس، بسکتبال، مینی گلف، مسیر مخصوص دوندگی و سالن ورزشی تا مجتمع استخر و پارک آکوآ، یک شبیه ساز مسابقات رانندگی فرمول 1 هیجان انگیز و سینما 4 بعدی.

همچنین خطوط کروز MSC Fantasia مناطق سازماندهی شده ای را در طبقه آفتاب بالای 18 سال و اسپا MSC Aurea در نظر گرفته است، بعلاوه قسمت ها و کلوپ های عالی برای کودکان و نوجوانان.

نهایت لوکس بودن در MSC Yacht Club منحصر به فرد است؛ تجربه ای بی نظیر همراه با دربان پذیرش، سالن و طبقه استخر اختصاصی و خدمات پیشخدمت 24 ساعته.

این خدمات به همینجا ختم نمی شود. همیشه در MSC Fantasia زیبا موارد زیادی برای کشف وجود دارد.

همچنین میتوانید در لیست کشتی کروز اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مشخصات کشتی MSC Fantasia Cruise

ظرفیت مسافران
4363 نفر
تعداد کابین
1637 کابین (شامل 43 کابین برای افراد معلول)
تعداد طبقات
18 طبقه (14 طبقه برای مسافران)
تعداد خدمه
1370 نفر
وزن ناخالص
137936 تن
طول / پهنا / ارتفاع
333,3 متر / 37,92 متر / 66,8 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
22.87 گره دریایی/ 18 گره دریایی
سال راه‌اندازی یا بازسازی
ساخت: 2008 نوسازی: 2019

ویدئو معرفی کشتی و نمای 360 درجه از داخل MSC Fantasia Cruise

کابین های کشتی MSC Fantasia Cruise

کابین Inside

کشتی کروز فانتازیا 294 کابین Inside با مساحتی در حدود 13 تا 24 متر مربع دارد (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین‌ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال، گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

کشتی کروز فانتازیا دارای 93 کابین Ocean View با مساحتی در حدود 12 تا 29 متر مربع است (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین‌ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Balcony

کشتی کروز فانتازیا 1143 کابین بالکونی دارد که مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند(اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده که دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. کابین های بالکونی به همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتازیا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Balcony Aurea

کشتی کروز Fantasia از 1143 کابین بالکونی برخوردار است که مساحتی در حدود 17 تا 42 مترمربع (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده که دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند، این کابین های بالکونی به همراه با خدمات آئورا (Aurea Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony Aurea

کابین Suite/Balcony Aurea

این کشتی دارای 36 سوئیت همراه با بالکون یا پنجره های پانورامیک و مساحتی در حدود 21 تا 47 مترمربع (اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) است. همچین در سوئیت ها تخت دو نفره (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) واقع است و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال، گاو صندوق میباشند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite/Balcony Aurea

کابین Yacht Club Deluxe Suite

کشتی فانتازیا از 66 سوئیت Deluxe Suite با خدمات اختصاصی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 26 تا 39 مترمربع با بالکون اختصاصی دارند، این سوئیت ها دارای تخت دو نفره که در صورت درخواست به دو تخت تک نفره قابل تبدیل است میباشد و در سوئیتها کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق قرار داده شده است.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین Yacht Club Executive & Family Suite

Fantasia از 3 سوئیت لوکس مخصوص خانواده با عنوان Executive & Family Suite بهره مند است که خدمات انحصاری Yacht Club را دارا هستند. مساحت این سوئیت ها در حدود 45 تا 53 مترمربع با پنجره پانورامیک به روی اقیانوس است، تخت دو نفره (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) به همراه کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق نیز در اتاقها قرار داده شده اند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Executive & Family Suite

کابین Yacht Club Royal Suite

فانتازیا از 2 سوئیت رویال با خدمان رویایی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 52 مترمربع داشته و شامل بالکونی اختصاصی به مساحت تقریبی 16 مترمربع است. این سوئیت دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) است در این سوئیت امکاناتی همچون کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق پیش بینی شده است.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Royal Suite

تورهای کشتی MSC Fantasia Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشتی کروز اروپا نوروز 1403 و بهار 1403، سفر با کشتی کروز یکی از پرطرفدارترین روش‌های سفر برای کسانی است که به دنبال سفری لوکس و هوشمندانه هستند. در سفر با کشتی کروز MSC Fantasia شما فرصت پیدا می‌کنید به راحتی و بدون دغدغه از جابه‌جایی‌های مکرر با هواپیما و یا قطار از چندین شهر و کشور دیدن نمایید. به خاطر خدمات رفاهی کشتی کروز و نحوه سفر کشتی کروز، تور کشتی کروز از تورهای معمولی نیز بسیار مقرون به صرفه‌تر است. در این تور کشتی کروز شما در مدت 8 روز از کشورهای  ایالیا، فرانسه و اسپانیا بازدید خواهید کرد. ...

گالری تصاویر کشتی MSC Fantasia Cruise

تلفن: 75284-021