نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

MSC Seaview Cruise

MSC Seaview Cruise

کشتی کروز سیویو (MSC Seaview) یکی از نوآورانه‌ترین طرح‌ها را به کتاب طراحی کشتی‌های کروز اضافه کرده است؛ در تور کشتی کروز در کشتی Seaview شما اقیانوس را به گونه‌ای تجربه خواهید کرد که در هیچ کشتی دیگری امکان‌پذیر نیست. در طبقه هفتم کشتی یک پیاده‌راه منحصربه‌فرد دورتادور کشتی کشیده شده است. در طول این مسیر حدودا 800 متری شما به گزینه‌هایی عالی برای غذا خوردن، خرید کردن، شنا و آفتاب گرفتن دسترسی دارید، درست همانند یک گردشگاه کنار دریا در یک شهر ساحلی.

پیاده‌راه کشتی کروز سیویو، در نزدیک‌ترین موقعیت نسبت به سطح اقیانوس قرار گرفته و دور تا دور کشتی به طور کامل کشیده شده است. در طول این مسیر دارای کف‌پوش چوبی، مسافران تور کشتی کروز می‌توانند به گستره متنوعی از رستوران‌ها و کافه‌ها دسترسی داشته باشند. از پل آه در طبقه 16ام مهمانان می‌توانند مناظری خیره‌کننده از دریا را از آن بالا ببینند.

استخر پانورامای کشتی کروز سیویو مناظری نفس‌گیر از دریا را به شما ارائه می‌دهد. تخت‌های آفتاب گرفتن در کنار این استخر، به طور اختصاصی طراحی شده‌اند تا به مهمانان این امکان را دهند تا علاوه بر لذت بردن از آفتاب، تا جای ممکن به آب هم نزدیک باشند.

استخر سانست بیچ در انتهای کشتی و در مسیر پیاده‌راه دورتادور کشتی قرار گرفته است و فرصتی عالی برای آفتاب گرفتن و همچنین دیدن مناظر خارق‌العاده از اقیانوس را به مهمانان می‌دهد. این استخر به وسیله دو آسانسور پانورامیک به بالاترین طبقه کشتی متصل شده است.

میان‌تالار 4 طبقه کشتی، دیوارهای شیشه‌ای دارد و مکانی شگفت‌انگیز برای دیدن نمایش‌های زنده سرگرم‌کننده است. دو مسیر فضای باز با کف شیشه‌ای هم به مهمانان منظره‌هایی تماشایی از اقیانوس را ارائه می‌دهند.

با اقامت در کابین‌های یات کلاب شما یک کشتی دیگر را داخل کشتی سیویو پیدا خواهید کرد. امکانات اختصاصی باشگاه MSC، شما را با چهره‌ای دیگر از تور کشتی کروز آشنا خواهد کرد. گستره متنوعی از امکانات رفاهی و سرگرم‌کننده اختصاصی آماده‌اند تا تجربه‌ای متفاوت را برای مهمانان به ارمغان آورند.

اسپای آئوری در کشتی کروز سیویو، یک اسپای لوکس به سبک اسپاهای بالی است. در این اسپا گستره متنوعی از درمان‌ها برای جوان‌سازی روح و جسم شما ارائه می‌شوند. سالن آرایش، محوطه آب‌گرم‌درمانی و سالن زیبایی ناخن هم امکانات این اسپا را کامل می‌کنند.

باشگاه بدنسازی کشتی سیویو به مسافران تور کشتی کروز مجموعه‌ای از دستگاه‌های به‌روز ورزشی از برند مشهور Technogym را ارائه می‌دهد، در نتیجه کسانی که ورزش بخشی از برنامه هر روز زندگی‌شان است، در این سفر از برنامه‌هایشان عقب نمی‌مانند.

مشخصات کشتی MSC Seaview Cruise

ظرفیت مسافران
5179 نفر
تعداد کابین
2067 کابین
تعداد طبقات
13 طبقه برای مسافران
تعداد خدمه
حدود 1413 نفر
وزن ناخالص
160 هزار تن
طول / پهنا / ارتفاع
323 متر طول / 72 متر ارتفاع
سرعت (حداکثر / میانگین)
حداکثر سرعت 21.8 گره دریایی

ویدئو معرفی کشتی و نمای 360 درجه از داخل MSC Seaview Cruise

کابین های کشتی MSC Seaview Cruise

کابین Inside

کابین‌های Interior در مرکز و دور از دیواره بیرونی کشتی قرار گرفته‌اند و پنجره ندارند. امکانات این کابین‌ها شامل تخت بزرگ دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، دو تخت دیواری برای نفرات سوم و چهارم، تلویزیون ال‌سی‌دی تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق هستند. اینترنت بی‌سیم در این کابین با پرداخت هزینه قابل دسترس است. مساحت کابین بدون پنجره بین 14 تا 29 متر مربع است.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

کابین اوشن ویو در کشتی سیویو کابین پنجره‌داری است که حدود 18 متر مربع مساحت دارد. امکانات این کابین که گنجایش 4 نفر را دارد، شامل تخت بزرگ دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، محوطه نشیمن با یک مبل تخت‌شو دو نفره و یک تخت دیواری، تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار، گاوصندوق و اینترنت بی‌سیم غیر رایگان می‌شوند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Balcony

تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش یا وان، تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق امکانات کابین بالکن‌دار در کشتی کروز سیویو هستند. بیشتر این نوع کابین‌ها مبل‌های قابل تبدیل به تخت، برای خواب نفرات سوم و چهارم دارند. اینترنت با پرداخت هزینه قابل دسترس است. مساحت این کابین‌ها و بالکن‌شان به ترتیب 16 تا 25 متر مربع و 9 متر مربع است.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Yacht Club Deluxe Suite

سوئیت دلوکس یات کلاب یک تخت بزرگ دو نفره دارد که به درخواست مهمانان می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با یک دوش بزرگ، تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، دستگاه قهوه‌ساز، مینی‌بار، گاوصندوق و اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه) امکانات دیگر کابین هستند. محوطه نشیمن این کابین یک مبل قابل تبدیل شدن به تخت دو نفره دارد؛ بعضی کابین‌ها یک تخت تاشو دیواری هم دارند که می‌تواند برای خوابیدن نفر پنجم مورد استفاده قرار گیرد. این کابین حدود 25 متر مربع مساحت و یک بالکن 8 متر مربعی دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین Yacht Club Royal Suite

رویال سوئیت یات کلاب در کشتی سیویو یک تخت بزرگ دارد؛ این تخت می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. کمد لباس جادار، سرویس بهداشتی با وان و دوش و اتاق نشیمن جداگانه از جمله امکانات این کابین هستند. در محوطه نشیمن یک مبل وجود دارد که می‌تواند به یک تخت دو نفره تبدیل شود تا نفرات سوم و چهارم روی آن بخوابند. تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، دستگاه اسپرسوساز، مینی‌بار و گاوصندوق از دیگر امکانات کابین هستند. اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه) در این کابین در دسترس است. رویال سوئیت یات کلاب با حدود 62 متر مساحت ظرفیت میزبانی از 4 نفر را دارد. در بالکن 32 متر مربعی این کابین، یک میز غذاخوری و یک جکوزی اختصاصی تعبیه شده‌اند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Royal Suite

کابین Yacht Club Interior Suite

کابین داخلی یات کلاب یک تخت دو نفره بزرگ دارد که می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، قهوه‌ساز، تلفن، گاوصندوق و مینی‌بار امکانات دیگر این کابین هستند. اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه قابل دسترس است. کابین بدون پنجره در بخش یات کلاب حدود 20 متر مربع مساحت و 2 نفر ظرفیت دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Interior Suite

کابین Staterooms for Families

کابین‌های مخصوص خانواده‌ها در کشتی کروز سیویو از 2 یا 3 کابین بالکونی متصل به هم تشکیل شده‌اند. هر کدام از این کابین‌ها تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، سرویس بهداشتی با دوش و بالکن مختص خودشان را دارند. تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق از دیگر امکانات این کابین‌های متصل هستند. وای‌فای با پرداخت هزینه قابل دسترس است. خانواده‌های پر جمعیت با انتخاب این کابین‌ها (با گنجایش حداکثر 10 نفر)، می‌توانند تور کشتی کروز خود را در آرامش و آسایش به پایان برسانند.

اطلاعات تکمیلی کابین Staterooms for Families

کابین Two-Bedroom Grand Suite

سوئیت بزرگ دو خوابه در کشتی کروز سیویو، دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی دارد. تنها 3 کابین گرند سوئیت در این کشتی در دسترس هستند: کابین‌های شماره 11001، 12001 و 14001. یکی از اتاق‌های خواب یک تخت بزرگ دو نفره و دیگری دو تخت تک نفره دارد. یکی از سرویس‌های بهداشتی وان و دیگری دوش دارد. تلویزیون هوشمند تهویه مطبوع، کمد لباس جادار، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق به اضافه اینترنت بی‌سیم (غیر رایگان) از دیگر امکانات این کابین به شمار می‌روند. کابین گرند سوئیت دو خوابه حدود 50 متر مربع مساحت و یک بالکن بزرگ با 18 متر مربع مساحت دارد. 5 مهمان می‌توانند در راحتی کامل در این کابین اقامت کنند.

اطلاعات تکمیلی کابین Two-Bedroom Grand Suite

کابین Grand Suite

کابین نوع گرند سوئیت در کشتی سیویو یک کابین بزرگ است که یک بالکن و محوطه نشیمن جداگانه دارد. هر کدام از این سوئیت‌ها به تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ و جادار، تلویزیون ال‌سی‌دی تعاملی، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق مجهز شده‌اند و بین 32 تا 50 متر مربع مساحت دارند، به اضافه یک بالکن با حدود 20 متر مربع مساحت. تخت بزرگ، مبل تخت‌شو دو نفره و یک تخت دیواری در این سوئیت امکان خواب پنج نفر را فراهم می‌کنند. تنها 9 کابین از این نوع در کشتی سیویو وجود دارد؛ سوئیت‌های 14002 و 14003 تنها 2 نفر ظرفیت دارند. اینترنت بی‌سیم با پرداخت هزینه قابل دسترس است. تخت بزرگ دو نفره در اینجا هم می‌تواند به درخواست مهمانان به دو تخت یک نفره تبدیل شد.

اطلاعات تکمیلی کابین Grand Suite

کابین Suite with Whirlpool Bath

تخت دو نفره در این کابین می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، محوطه نشیمن و یک بالکن خصوصی با جکوزی مهم‌ترین ویژگی‌های این کابین هستند. در برخی از این کابین‌ها مبل‌های تخت‌شو وجود دارند که می‌توانند برای خواب نفرات سوم و چهارم مورد استفاده قرار بگیرند. با وجود یک تخت دیواری این کابین ظرفیت 5 نفر را دارد. کابین سوئیت با وان آبفشان حدود 28 مربع مساحت دارد، بالکن آن هم 7 متر مربع مساحت دارد. تلوزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار، گاوصندوق و وای‌فای (با پرداخت هزینه) در دسترس هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite with Whirlpool Bath

کابین Suite

در کابین سوئیت در کشتی کروز سیویو یک تخت دو نفره بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره با درخواست مهمانان)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش و بالکن در دسترس هستند. در برخی از کابین‌ها، مبل‌های محوطه نشیمن به تخت تبدیل می‌شوند. تلویزیون تعاملی، تهویه مطبوع، تلفن، مینی‌بار و گاوصندوق و وای‌فای (شامل هزینه) دیگر امکانات این کابین هستند. این کابین‌ها بین 18 تا 29 متر مربع مساحت دارند، به اضافه یک بالکن 16 متری. بالکن کابین‌های شماره 9002 و 9003 حدود 40 متر مربع مساحت دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite

تورهای کشتی MSC Seaview Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

فقط هر چند سال یک بار یکی از خارق‌العاده‌ترین فرصت‌های سفر با کشتی کروز با این تور ویژه ممکن خواهد شد. در این تور، شما در مدت 18 روز نیمی از دنیا را خواهید دید. بازدید از رویایی‌ترین کشورهای جهان: برزیل عبور از عرض اقیانوس اطلس، جزایر قناری و اسپانیا در یک تور شما را شگفت‌زده خواهد کرد. در این سفر کشتی کروز به بازدید بهشت اروپا (جزایر قناری) رفته و از جاذبه‌های تاریخی کشر اسپانیا دیدن نمایید. در این تور کشتی کروز، برای تجربه یک سفر ماجراجویانه از شهر سائوپائولو به شهر ریودوژانیرو و سپس شهرهای ایهئوس و سالوادور برزیل خواهیم رسید و بعد از خداحافظ ...

در این تور کشتی کروز نوروز 1401، بهار و تابستان 1401 تجربه سفر با یکی از مجلل‌ترین و لوکسترین کشتی کروزهای جهان به نام MSC SeaView را برای خود خاطره‌انگیز کنید. در این تور 8 روزه به کشورهای ایتالیا، اسپانیا و فرانسه سفر خواهید نمود. در طول سفر با کشتی کروز فرصت این را دارید که علاوه بر بازدید از مجموعه‌ای از بهترین شهرهای دنیا در مشهورترین کشورهای اروپا، از امکانات متنوع و بی‌نظیر کشتی کروز نیز استفاده نمایید. در سفر با کشتی کروز شما نگرانی از بابت جابه‌جایی بین شهرها، استرس تاخیر در پرواز بین شهرها و خستگی حمل چمدانهای خود را نخواهید داشت. زیر ...

گالری تصاویر کشتی MSC Seaview Cruise

تلفن: 75284-021