MSC Sinfonia Cruise

MSC Sinfonia Cruise

کشتی کروز سینفونیا (MSC Sinfonia) یکی از بهترین کشتی‌های کروز شرکت ایتالیایی MSC است. این کشتی در سال 2002 و برای شرکت کشتی‌های کروز فستیوال ساخته شد. این کشتی بین سال‌های 2002 تا 2004 برای این شرکت خدمت کرد. کشتی کروز سینفونیا در سال 2004 همراه با خواهرش یعنی کشتی کروز آرمونیا به شرکت MSC فروخته شد. کشتی سینفونیا بعد از چندین ماه بازسازی و نوسازی در مارس 2005 برای صاحبان جدیدش مشغول به کار شد.

در سال 2015 در یک برنامه 10 هفته‌ای، یک بخش 24 متری به کشتی اضافه شد. این بخش جدید 193 کابین اضافی برای کشتی به ارمغان آورد و 2400 تن وزن داشت. این بخش قبل از ورود کشتی به کارخانه کشتی‌سازی، ساخته شده بود. این بازسازی‌ها کشتی کروز سینفونیا را با قدرت هر چه تمام به صحنه بازگرداند. در طول این بازسازی‌ها، شرکت MSC فرصت پیدا کرد تا اسپا و امکانات تفریحی مربوط به کودکان را ارتقا داده و پارکی آبی روی عرشه با نام Spray Park به کشتی اضافه کند.

میتوانید در صفحه کشتی کروز، اطلاعات کاملی از این تورها به دست آورید.

مشخصات کشتی MSC Sinfonia Cruise

ظرفیت مسافران
2679 نفر
تعداد کابین
980 کابین
تعداد طبقات
13 طبقه (9 طبقه برای مسافران)
تعداد خدمه
حدود 721 نفر
وزن ناخالص
65542 تن
طول / پهنا / ارتفاع
275 متر / 32 متر / 54 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
20.1 گره دریایی / 18.5 گره دریایی
سال راه‌اندازی یا بازسازی
2002 (سال ساخت) / 2015 (آخرین بازسازی)

کابین های کشتی MSC Sinfonia Cruise

کابین Inside

کابین‌های داخلی بدون پنجره در قسمت مرکزی کشتی کروز قرار گرفته‌اند. این کابین‌ها یک تخت دو نفره دارند که به درخواست مسافران می‌توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند. گاوصندوق، مینی‌بار، وای‌فای (شامل هزینه)، تلفن، تلویزیون، کمد لباس و سرویس بهداشتی با دوش امکانات این کابین‌ها هستند. کابین‌های داخلی بین 13 تا 21 متر مربع مساحت دارند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

در کابین اوشن ویو کشتی سینفونیا، یک تخت دو نفره وجود دارد. این تخت به درخواست مهمانان می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود. سرویس بهداشتی با دوش، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار و گاوصندوق امکانات دیگر این کابین هستند. کابین پنجره‌دار (Ocean View) بین 13 تا 20 متر مربع مساحت دارد.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Ocean View with Partial View

کابین پنجره‌دار با منظره مسدود شده، همان امکانات کابین Ocean View را دارد؛ شامل تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار و گاوصندوق. مساحت این کابین‌ها حدود 12 متر مربع است.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View with Partial View

کابین Balcony

کابین بالکن‌دار در کشتی سینفونیا حدود 16 متر مربع مساحت دارد. بالکن این کابین هم 2.5 متر مربع مساحت دارد. تخت‌های دو نفره در این کابین می‌توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند. سرویس بهداشتی با دوش، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، اینترنت بی‌سیم (شامل هزینه)، مینی‌بار و گاوصندوق امکانات این کابین هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Suite

کابین سوئیت در کشتی کروز سینفونیا، یک تخت دو نفره دارد که می‌تواند به دو تخت یک نفره تبدیل شود (به درخواست مسافران). سرویس بهداشتی با وان، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، دسترسی به اینترنت بی‌سیم (با پرداخت هزینه)، مینی‌بار و گاوصندوق امکانات کابین سوئیت هستند. این کابین حدود 26 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن با 4 متر مربع مساحت.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite

تورهای کشتی MSC Sinfonia Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشی کروز با MSC Sinfonia که یکی از کشتی‌ های کروز ناوگان مسافری شرکت MSC می‌باشد، تجربه‌ای این منحصر به فرد برای شما به ارمغان خواهد آورد. این کشتی در سال 2015 بازطراحی کامل گردید و مطابق استانداردهای روز شرکت MSC کروز ایتالیا بروز رسانی شد. تجربه سفر با تور کشتی کروز با جذابیت‌هایی که دارد شاید با دیگر انواع سفر قابل مقایسه نباشد. 7 شب فوق‌العاده را در بهترین شهرهای ایتالیا، کرواسی و یونان خواهید گذراند. برای غرق شدن در تاریخ به کشورهای ایتالیا و یونان خواهید رفت و برای بازدید از طبیعتی باورنکردنی به کرواسی سفر خواهید نمود. ناشناخته های مد ...

گالری تصاویر کشتی MSC Sinfonia Cruise

تلفن: 75284-021