MSC Splendida Cruise

MSC Splendida Cruise

تحقق رویاها به سبک باشکوه

کشتی کروز اسپلندیدا (MSC Splendida) شما را به یک سفر جادویی می‌برد. این کشتی کروز در حالی که میهمانان خود را به دیدن محبوب‌ترین مقاصد جهان دعوت می‌کند، به خودی خود یک مقصد زیبای فراموش نشدنی است.

شما می‌توانید از موسیقی زنده در بارها و رستوران‌های فوق‌العاده متنوع کشتی لذت ببرید، با حق انتخاب‌های زیاد و خوراکی‌های خوش طعم، از غذاهای معتبر مدیترانه‌ای تا Tex-Mex تند و آتشین. شب خود را با نمایشی در سطح جهانی در تئاتر Strand کامل کنید.

همچنین طیف وسیعی از امکانات ورزشی شامل 4 استخر، مسیر ویژه دوندگی، سالن اسکواش و سالن بدنسازی بسیار مدرن در این کشتی کروز وجود دارند.

اسپای فوق‌العاده MSC Aurea آرامش جسمی و روانی را برای شما به ارمغان می‌آورد با ماساژهای بالیایی، آب درمانی، درمان‌های زیبایی پیشرفته، حمام ترکی، سونا، جکوزی و سولاریوم.

حمام آفتاب در محیطی آرام و خصوصی در طبقه آفتاب بالای 18 سال، دارای چشم‌انداز فوق‌العاده از دریا، خدمات اسپا و منو بار اختصاصی، شما را به دنیایی از آرامش هدایت می‌کند؛ در حالی که کودکان و نوجوانان شما سرگرم تفریح و استفاده از امکانات و کلوپ‌های شگفت‌آور مخصوص به خود هستند.

همچنین می‌توانید در لیست کشتی کروز اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مشخصات کشتی MSC Splendida Cruise

ظرفیت مسافران
4363 نفر
تعداد کابین
1637 کابین (شامل 43 کابین برای افراد معلول)
تعداد طبقات
18 طبقه (14 طبقه برای مسافران)
تعداد خدمه
1370 نفر
وزن ناخالص
137936 تن
طول / پهنا / ارتفاع
333,3 متر / 37,92 متر / 66,8 متر
سرعت (حداکثر / میانگین)
22.99 گره دریایی/ 18 گره دریایی
سال راه‌اندازی یا بازسازی
مارس 2009

ویدئو معرفی کشتی و نمای 360 درجه از داخل MSC Splendida Cruise

کابین های کشتی MSC Splendida Cruise

کابین Inside

کشتی اسپلندیدا 294 کابین Inside با مساحتی در حدود 13 تا 24 متر مربع دارد (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین‌ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست)، تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Inside

کابین Ocean View

کشتی کروز Splendida دارای 93 کابین Ocean View با مساحتی در حدود 12 تا 29 متر مربع است (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین‌ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین‌ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Ocean View

کابین Balcony

این کشتی کروز از 1143 کابین بالکونی برخوردار است که مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین‌ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. کابین‌های بالکونی به همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony

کابین Balcony Aurea

کشتی Splendida از 84 کابین بالکونی با خدمات آئورا برخوردار است که مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند (اتاق‌هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می‌باشد و اندازه و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین های بالکونی همراه با خدمات آئورا (Aurea Experience) ارائه می‌گردند.

اطلاعات تکمیلی کابین Balcony Aurea

کابین Suite/Balcony Aurea

کشتی کروز اسپلندیدا 36 کابین سوئیت با اندازه تقریبی 21 تا 47 متر مربع دارد. بعضی از این کابین‌ها بالکون دارند و بعضی پنجره‌های سراسرنمای (پانوراما) بسته شده دارند. تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Suite/Balcony Aurea

کابین Yacht Club Deluxe Suite

66 تا از سوئیت‌های کشتی کروز اسپلندیدا، سوئیت‌های دلوکس با خدمات Yacht Club هستند. این کابین‌ها بین 26 تا 40 متر مربع مساحت دارند. این کابین‌ها، بالکون دارند و تخت‌های دو نفره آن‌ها می‌توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر کنند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین‌ها هستند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین Yacht Club Executive & Family Suite

کشتی کروز اسپلندیدا 3 سوئیت لوکس مخصوص خانواده با عنوان Executive & Family Suite همراه با خدمات انحصاری Yacht Club دارد. مساحت این سوئیت ها در حدود 45 تا 53 متر مربع بوده و پنجره پانورامیک به روی اقیانوس دارند. تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) به همراه کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق نیز در اتاق‌ها قرار داده شده‌اند.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Executive & Family Suite

کابین Yacht Club Royal Suite

اسپلندیدا 2 سوئیت رویال با خدمات رویایی Yacht Club دارد. این سوئیت‌ها مساحتی در حدود 52 متر مربع داشته و شامل بالکونی اختصاصی به مساحت تقریبی 16 متر مربع هستند. این سوئیت دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) است. در این سوئیت امکاناتی همچون کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاوصندوق پیش‌بینی شده است.

اطلاعات تکمیلی کابین Yacht Club Royal Suite

تورهای کشتی MSC Splendida Cruise

نحوه نمایش:شبکهلیست

تور کشتی کروز یونان، ایتالیا و ترکیه بهار و تابستان 1403 در سواحل دریای مدیترانه شرقی با کشتی کروز MSC SPLENDIDA . در این سفر برای ثبت خاطراتی به یادماندنی، لحظات مفرح به همراه ماجراجویی دریایی با کشتی کروز MSC Splendida همراه خواهید بود. در این تور کشتی کروز بهار و تابستان 1403 به کشورهای ترکیه، یونان و ایتالیا سفر خواهید نمود. شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آوای بورالان نمایندگی رسمی کمپانی MSC Cruises در ایران سفری خاطره انگیز را برای شما و خانواده تان در نظر دارد. ...

گالری تصاویر کشتی MSC Splendida Cruise

تلفن: 75284-021