تکواندو

ادامه حذف تکواندوکاران ایران در چین

به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات تکواندو انتخابی گرنداسلم که به میزبانی چین در شهر ووشی جریان دارد و در روز دوم این رقابت ها، امروز شنبه تکواندوکاران اوزان 67- کیلوگرم بانوان و 58- و 68- کیلوگرم مردان به روی شی هاپ چانگ رفتند که نمایندگان ایران با شکست...

11 آبان 1398

تیم ملی تکواندو راهی چین می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات انتخابی گرنداِسلم طی روزهای 10 تا 12 آبان ماه در 4 وزن المپیکی مردان و زنان به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار می گردد. تیم ملی تکواندو زنان کشورمان به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور...

4 آبان 1398

مسابقات تیمی هنرهای رزمی، همگروهی نمایندگان ایران با کره جنوبی و چین تایپه

مراسم قرعه کشی دومین دوره مسابقات هنرهای رزمی دنیا 2019 دقایقی پیش در چونگجو کره جنوبی برگزار گردید و تیم ملی تکواندو کشورمان با کره جنوبی و چین تایپه در یک گروه نهاده شد.

13 شهریور 1398

تکواندوکاران اعزامی به اندونزی به اسپانیا نمی روند

خبرنگاران: سرمربی تیم اعزامی تکواندو به بازی های کشورهای اسلامی گفت: با توجه به تغییر زمان برگزاری رقابت های کشورهای اسلامی، نفرات انتخاب شده برای اعزام به اندونزی به اسپانیا نخواهند رفت.

12 شهریور 1398

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، ایران با پیروزی برابر مالزی حریف مصر در فینال شد

تیم تکواندو مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی در بازی های یونیورسیاد 2019 رو در روی هوگوپوشان مالزی نهاده شد و با از پیش رو برداشتن این تیم به فینال رقابت ها صعود کرد.

28 مرداد 1398

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، رحیمی: امیدوارم مدال آوری تکواندوکاران تا روز آخر ادامه داشته باشد

سرپرست تیم تکواندوی دانشجویان در سی امین دوره یونیورسیاد عملکرد تیم تکواندو را مثبت ارزیابی کرد.

2 مرداد 1398

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، حذف عرفان ناظمی با شکست مقابل تکواندوکار اسپانیایی

تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان از دور مسابقات یونیورسیاد 2019 ایتالیا کنار رفت.

24 تیر 1398

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، تشویق بی امان تیم تکواندوی ایران در فینال، قدردانی شاگردان از استاد

تکواندوکاران کشورمان با ارائه یک مبارزه زیبا در فینال سی امین دوره یونیورسیاد، به شدت مورد تشویق تماشاگران قرار گرفتند.

24 تیر 1398

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، ایران با پیروزی برابر مالزی حریف مصر در فینال شد

تیم تکواندو مردان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیمی در بازی های یونیورسیاد 2019 رو در روی هوگوپوشان مالزی نهاده شد و با از پیش رو برداشتن این تیم به فینال رقابت ها صعود کرد.

23 تیر 1398

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، تداوم رتبه دهمی ایران در جدول توزیع مدال ها

کاروان ورزشی کشورمان در سرانجام نهمین روز از سی امین دوره بازی های یونیورسیاد صندلی دهمی خود در جدول توزیع مدال ها را حفظ کرد.

22 تیر 1398

دانشجویان تیرانداز و کماندار اعزامی به ایتالیا تعیین شدند

اسامی دانشجویان تیرانداز و کماندار اعزامی به سی امین یونیورسیاد دنیا و سرپرستان و کادرهای فنی همراه آنان به ایتالیا معین و معرفی شدند.

6 تیر 1398

بسحاق: مسابقات دانشجویان ایتالیا با دوره های گذشته متفاوت خواهد بود، رفع شدن آسیب روحی مسابقات جهانی نیازمند زمان است

مربی تیم ملی تکواندو گفت: برگزاری مسابقات دانشجویان قبل از المپیک و حضور قهرمانان برای کسب امتیاز باعث خواهد شد تا سطح این دوره با دوره های گذشته متفاوت باشد.

5 تیر 1398

اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به عدم صدور ویزای تکواندوکاران

در پی عدم صدور ویزا برای بعضی اعضای تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت های جهانی انگلستان و نامه نگاری فدراسیون تکواندو در این زمینه،کمیته ملی المپیک طی نامه ای به کمیته بین المللی المپیک ضمن پیگیری این مسئله مراتب اعتراض خود را به IOC اعلام داشت.

5 تیر 1398

اعتراض رسمی کمیته ملی المپیک به صادر نشدن ویزای انگلیس

تیم ملی تکواندو برای سفر به انگلیس با صادر نشدن ویزا در شرایط سختی قرار گرفته است. نیمی از تیم هنوز در تهران هستند و در بلاتکلیفی کامل. همین باعت شد تا کمیته ملی المپیک نامه اعتراض آمیز به IOC بنویسد.

5 تیر 1398

تکواندو قهرمانی دنیا، ویزای ناظمی هم صادر نشد، سنگ تمام میزبان برای تیم ایران!

در حالی که تا انتها وقت اداری امروز فرصت برای صدور ویزای عرفان ناظمی باقی بود تا این بازیکن در مسابقات قهرمانی دنیا حضور داشته باشد اما با کارشکنی مسئولان سفارت انگلیس ویزای این بازیکن نیز صادر نشد.

5 تیر 1398

ویزای قطره چکانی برای تکواندوکاران، مردانی مسافر منچستر شد اما حسینی در انتظار

سفارت انگلیس همچنان در حال صدور قطره چکانی ویزای ملی پوشان تکواندو است اما نکته مهم میر هاشم حسینی است که ظاهرا دیگر به مسابقات جهانی نمی رسد. حسینی فردا باید مسابقه بدهد اما هنوز در تهران است.

5 تیر 1398

مهماندوست: قرار به سیاسی بازی بود ویزای قدرت های برتر تکواندو صادر نمی شد، نه ایران، آذربایجان در سطح قهرمانی بود

سرمربی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: اگر قرار بود سیاسی بازی بود باید جلوی ورود قدرت های یک جهان گرفته می شد، نه ایران که در حالت حاضر قدرت شماره یک تکواندو جهان نیست.

3 تیر 1398

ویزای ایتالیا با رایزنی سرپرست فدراسیون کشتی رسید ، سه کشتی گیر شاید جا بمانند

تیم ملی کشتی آزاد امشب در حالی راهی ایتالیا می گردد که ویزای این تیم بعد از به وجود آمدن مسائل زیاد در نهایت با رایزنی بهروز نعمتی صادر شد. هر چند که هنوز سه کشتی گیر هم منتظر هستند.

3 تیر 1398

فرهادیان: سفارت انگلیس برای اتباع ایرانی ویزای فوری صادر نمی کرد، پولادگر شروط ساعی برای حضور در تیم ملی را قبول نکرد

مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو گفت: کسانی که عنوان می نمایند چرا برای اعضای تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی درخواست ویزای فوری نشد از قوانین بی اطلاع هستند و نمی دانند سفارت انگلیس در ترکیه برای اتباع ایرانی ویزای فوری صادر نمی کند.

3 تیر 1398

زوار: عدم صدور به موقع ویزا ضربه بزرگی به تیم ملی تکواندو ایران زد، منتقدان در زمان موفقیت ها کجا هستند؟

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان گفت: برای حضور در مسابقات جهانی در این دوره تیم ملی با کارشکنی بسیاری از سوی کشور میزبان روبرو شد که این موضوع در روحیه تکواندوکاران تاثیر منفی داشت و ضربه بزرگی به تیم ملی تکواندو ایران زد.

3 تیر 1398
تلفن: 75284-021