بازاریابی و فروش

مصاحبه با خانم حدیث ثانی، کارشناس فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه تعامل با مشتریان

در ادامه مجموعه مصاحبه‌های انجام گرفته با مسولین و پرسنل شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان که جهت آشنایی هر چه بیشتر گردشگران و مشتاقان سفر که به بسته های سفر این شرکت علاقمند هستند، تهیه می‌گردند، این بار تصمیم گرفتیم مصاحبه ای را با یکی از کارشناسان...

20 تیر 1402

مصاحبه با آقای امید رحمتی، مدیر فروش شرکت آوای بورالان، در زمینه شیوه آموزش کارشناسان فروش

وقتی یک گردشگر احتمالی با آژانس آوای بورالان تماس می گیرد، نکته ای که توجه اش را جلب می کند، شیوه برخورد گرم و اطلاعات بالای کارشناسان فروش در حوزه های مختلف گردشگری است. چیزی که گردشگران شاید کمتر به آن توجه کنند این است که برنامه ای دقیق برای آموزش کارشناسان...

10 تیر 1402

شب گردشگری ایران و چین لغو شد

شب گردشگری ایران و چین به دنبال شیوع وبروس کرونا و جلوگیری از سرایت آن، لغو شد.

6 اسفند 1398

ماجرای ابتلا به کرونا با ماهی قرمز شب عید

خبری در فضای مجازی مبنی بر واردات ماهی قرمز چینی شب عید و احتمال ابتلا به ویروس کرونا منتشر شده است.

29 بهمن 1398

اپل می گوید شیوع ویروس کرونا درآمد این شرکت را کاهش خواهد داد

روز گذشته شرکت اپل با انتشار یک بیانیه برای سرمایه گذاران بیان کرد شیوع ویروس کرونا تاثیر قابل توجهی بر این کمپانی داشته است. به دلیل مسائل مربوط به تامین محصولات، این شرکت اعلام نموده درآمد دریافتی در سه ماهه دوم امسال کمتر از حد انتظار خواهد بود. در...

29 بهمن 1398

کرونا قیمت ال سی دی موبایل را افزایش داد

شیوع ویروس کرونا در چین به همه صنایع خساراتی وارد نموده اما به نظر می رسد فراوری موبایل، نمایشگر ال سی دی، نیمه رسانا و غیره بیش از بقیه بخش ها تحت تاثیر این ویروس ضربه خورده است.

29 بهمن 1398

سامسونگ کره برنده جنجال ویروس کرونا در چین

شرکت های رقیب در فراوری سخت افزار های هوشمند نظیر اپل با مشکل تأخیر در بازگرداندن خط فراوری به شرایط عادی هستند و شرکت سامسونگ کره که به جای چین در ویتنام سرمایه گذاری نموده بزرگ ترین برنده این ماجرا بوده است.

29 بهمن 1398

ویروس کرونا، دردسر تازه اقتصاد شکننده اروپا

پس از آن که اعلام شد آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا سه ماهه انتهای سال 2019 را با نرخ رشد مالی صفر به انتها رسانده است، نگرانی ها از احتمال بروز یک رکود مالی جدید در اروپا شدت گرفته است.

29 بهمن 1398

سینمای چین و زیان یک میلیارد دلاری ویروس کرونا

سینمای چین به عنوان دومین بازار بزرگ سینمایی دنیا حداقل 10 درصد از فروش سالانه خود را به سبب شیوع ویروس کرونا از دست داده است.

27 بهمن 1398

شروع به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران

شرکت انیاک جی دی اس با فناوری های نوین به استقبال سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری می رود.

23 بهمن 1398

ایران میزبان 4 رویداد گردشگری اکو شد

ایران میزبان چهار رویداد در تقویم گردشگری 2020 اکو، از جمله جشنواره بین المللی غذای جاده ابریشم و کنفرانس و نمایشگاه گردشگری سلامت شد.

16 بهمن 1398

چگونه دکل بادآورده به جاذبه گردشگری قشم تبدیل شد

چند سال پیش طوفان یک دکل 10 هزار تنی رابه قشم آورد که می توانست مانند کشتی یونانی کیش به یک جاذبه گردشگری تبدیل گردد اما اکنون این دکل اوراق شده است.

12 بهمن 1398

اتصال گچساران به شبکه ریلی با هدف رونق صنعت گردشگری

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رونق صنعت گردشگری در گچساران قرار است این شهرستان به شبکه ریلی کشور متصل گردد.

10 بهمن 1398

بازارهای شناور بانکوک، جاذبه های گردشگری تکرار نشدنی! ، بهترین غذاهای سنتی تایلندی در دامنوئن سادواک

وقتی حرف از بازار رفتن می گردد، ناخودآگاه در ذهن هرکسی تصویری از یک مکان خاص آن هم روی سطح زمین نقش می بندد اما جاهایی در جهان هستند که بازارهایشان در جایی به غیراز زمین و مکانی ثابت به وجود آمده است.

8 بهمن 1398

پالرمو ژانویه به چینی ها فروخته می گردد

توافقات لازم برای فروش باشگاه جنوب ایتالیا اجرا شده است.

5 بهمن 1398

گردشگری مازندران و وظایفی که خدمت شده اند

خدمات که یکی از زیرساخت های اصلی گردشگرپذیری است همیشه در مازندران به عنوان وظایف روزمره مدیران شهری معرفی و تعریف شده است.

2 بهمن 1398

ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی گفت: حواستان به اخبار بد باشد. اخبار بد هیچ وقت ما را به عنوان فعالان گردشگری مأیوس نمی کند.

29 دی 1398

شیوع یک ویروس مرموز چینی در دنیا

تحقیق درباره خطرات شیوع ویروس چینی در مرکز ام آر سی انجام گرفت که برای مرکز جهانی تحلیل بیماری های عفونی ایمپریال کالج لندن اقدام نموده بود. این مراکز تحقیقاتی از منابع اصلی مشاوردهنده به دولت بریتانیا و سازمان جهانی بهداشت هستند.

29 دی 1398

لزوم تنوع و اصالت محصولات تهران برای نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

معاون صنایع دستی استان تهران در نشست هم اندیشی روز سه شنبه 24 دی 98 که با حضور تعدادی از هنرمندان صنایع دستی در سالن همایش موزه فرش برگزار گردید، گفت: انتظار ما از هنرمندان صنایع دستی تهران برای حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، ارئه محصولات متنوع...

28 دی 1398

تهیه برنامه ضربتی برای اعتمادسازی گردشگری ایران

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اشاره به تحولات اخیر ایران و منطقه، از اقدام برای تدوین برنامه ضربتی اعتمادسازی بازاریابی و تبلیغات در بازارهای هدف گردشگری اطلاع داد.

25 دی 1398
تلفن: 75284-021