ژورنال بین المللی پیمایش ماهواره ای در چین راه اندازی شد

به تازگی توسط آموزشگاه علوم چین و Springer Nature، انتشار علمی جدیدی در زمینه ارائه تحقیقات علمی پیمایش ماهواره ای شروع شده است.

ژورنال بین المللی پیمایش ماهواره ای در چین راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، به تازگی توسط آموزشگاه علوم چین و Springer Nature، انتشار علمی جدید در زمینه ارائه تحقیقات علمی در زمینه پیمایش ماهواره ای شروع شده است.

به گفته اسپانسر مشترک موسسه تحقیقات اطلاعات هوافضا از CAS، ژورنال آموزشگاهک مورد آنالیز قرار گرفته ناوبری ماهواره ای به صورت آنلاین نیز در دسترس است.

این ژورنال میخواهد نتایج جدید یا پیشرفت در خصوص تکنیک های نظری و کاربردهای پیمایش ماهواره ای را گزارش کند.

این مقالات، آنالیز ها و تفسیرهای اصلی را منتشر می نماید که بر روی مطالعاتی از جمله سیگنال های پیمایش ماهواره ای، روش های ضد جاسوسی و زمان و هماهنگی سیستم های مرجع و همچنین برنامه های هوشمند تمرکز می یابد.

یانگ یوانکسی، معاون طراح اصلی سیستم ناوبری ماهواره ای BeiDou در چین (BDS) و محقق آموزشگاه علوم چین، سردبیر این مجله است؛ هیئت تحریریه نیز بیش از 40 کارشناس از کشورهایی از جمله چین، آلمان، انگلیس، ایالات متحده و روسیه جذب نموده است.

یک مقاله در شماره اول، عملکرد اصلی و پیشرفت های آینده BDS توسط یانگ و تیم تحقیقاتی وی را نشان می دهد.

همچنین در شماره شروعین مقاله ای در خصوص فناوری های سنسور برای برنامه های ناوبری نوشته شده توسط دانشمند کانادایی منتشر شده است.

این مقالات در وب سایت ژورنالhttps://satellite-navigation.springeropen.com موجود است.

سامانه ماهواره ای ناوبری بیدو (قطب نما) پروژه ای بوسیله چین برای توسعه سامانه ناوبری ماهواره ای مستقل است؛ سیستم ناوبری ماهواره ای بیدو رقیبی برای سیستم آمریکایی جی پی اس است.

 

به "ژورنال بین المللی پیمایش ماهواره ای در چین راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژورنال بین المللی پیمایش ماهواره ای در چین راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021