نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

والورده: تراشتگن این بازی و احتمالا سوپرجام اسپانیا را از دست می دهد، در دربی برای قهرمانی نیم فصل بازی می کنیم

ارنستو والورده دربی مقابل اسپانیول را بسیار حساس می داند.

والورده: تراشتگن این بازی و احتمالا سوپرجام اسپانیا را از دست می دهد، در دربی برای قهرمانی نیم فصل بازی می کنیم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسپانیول در آغاز رقابت های لالیگا در سال 2020 از کار سخت آبی واناری ها سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: با توجه به تغییر کادر فنی اسپانیول، ناچاریم هم نگاهی به بازی های اخیر آنها بیندازیم و هم به کارنامه آبلاردو. باید تفکرات او به خصوص در آلاوس را دوباره مرور کنیم. معتقدم اسپانیول متفاوتی در زمین خواهیم دید. آنها روزهای سختی را سپری می نمایند. البته در دربی ها اختلاف امتیازی 2 تیم در جدول، چندان اهمیتی ندارد. بیشتر احساسات روی عملکرد اثر دارد. با آغاز سال جدید، اسپانیول دوره متفاوتی را آغاز خواهد نمود. آنها مطمئنا انگیزه زیادی در دربی خواهند داشت. برای قهرمانی نیم فصل بازی می کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: مثل دیگر بازیکنان تیم به 3 بازیکن اهل آمریکای جنوبی هم برنامه کاری در ایام تعطیلات داده شد.دیروز تمرین کردند. باید دید فردا به میدان خواهند رفت یا خیر. موظفیم شرایطمان را مدنظر داشته باشیم. تراشتگن مدت ها از ناحیه تاندون مشکل داشت و احتمالا برای یک دوره کوتاه از میادین دور خواهد بود. بازی فردا را که از دست می دهد و بعید است به سوپرکاپ اسپانیا هم برسد. به نظرم برای اولین بازی بعد از سوپرکاپ آماده می گردد.تبعات شکایت ویدال از بارسلونا را نمی دانم.حرف هایی در این مورد زده شده اما فکر نمی کنم تاثیری روی بعد فنی آرتورو داشته باشد. در برداشت از قراردادها تقریبا همواره اختلاف وجود دارد. معتقدم این مشکل درون باشگاه حل و فصل خواهد شد. این اولین باری نیست که چنین اتفاقی می افتد و مطمئنا آخرین آن نیز نخواهد بود.

والورده درباره سوپرجام اسپانیا در عربستان اضافه نمود: شرایط آب و هوایی عربستان و اختلاف زمانی چندان تاثیری ندارد چون ما تا پنج شنبه فرصت خواهیم داشت. برای وفق پیدا کردن با شرایط جدید، زمان داریم. از طرفی بازی فردا بسیار اهمیت دارد و می دانیم باید چه طور بازی کنیم. با تمام توان به مصاف اسپانیول می رویم. دنی اولمو قبلا اینجا بوده و بازیکن خوبی هم است اما به تیم دیگری تعلق دارد و من درباره بقیه تیم ها حرفی ندارم. فکر نمی کردم جدایی آلنیا به این زودی رخ بدهد! او چنین حقی در قراردادش داشت. در تابستان توانستیم او را به ماندن متقاعد کنیم اما حالا تصمیم به اجرای این بند قراردادش گرفت. حالا یک هافبک کمتر داریم. روی کاغذ انتظار فروش دیگری ندارم. حالا دیگر هافبک های تیم و بازیکنان تیم دوم را در اختیار داریم. غیبت ادامه دار ملو، خبر بدی برای ماست. اجازه دهید ببینیم می تواند در مدت زمان پیش بینی شده ریکاوری کند یا خیر. دوست ندارم دوباره اتفاقات سال پیش رخ بدهد. به آرتور آماده احتیاج داریم و برای این کار اگر لازم باشد، کمی بیشتر هم صبر می کنیم.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "والورده: تراشتگن این بازی و احتمالا سوپرجام اسپانیا را از دست می دهد، در دربی برای قهرمانی نیم فصل بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: تراشتگن این بازی و احتمالا سوپرجام اسپانیا را از دست می دهد، در دربی برای قهرمانی نیم فصل بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021