نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

همکاری های بین المللی چین افزایش می یابد

عضو بین المللی تازه انتخاب شده آموزشگاه مهندسی سلطنتی انگلیس گفت: جامعه تحقیقات و علوم چین در سال های اخیر شاهد افزایش همکاری های بین المللی بوده است.

همکاری های بین المللی چین افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از شینهوا، جیانپینگ وو، عضو بین المللی تازه انتخاب شده آموزشگاه مهندسی سلطنتی انگلیس گفت: جامعه تحقیقات و علوم چین در سال های اخیر شاهد افزایش همکاری های بین المللی بوده است.

آموزشگاه مهندسی سلطنتی اخیراً آخرین لیست خود را از مهندسان برجسته انگلیس و سراسر دنیا که به عنوان همراهان انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد. در میان آنها، جیانپینگ وو و سه نفر دیگر به عنوان همراهان بین المللی در آموزشگاه پذیرفته شده اند.

وو همچنین یک آموزشگاه آموزشگاه مهندسی چین و رئیس گروه علوم کامپیوتر و فناوری دانشگاه Tsinghua در چین است.

وی با توجه به یاری های چشمگیر در پیشبرد توسعه و استقرار اینترنت در چین و آسیا و اقیانوس آرام که منجر به تأثیر دنیای شده است و همچنین برای پیشرفت های پیشگام در مهندسی معماری اینترنت و فناوری برای اینترنت دنیای شناخته شده است.

وو گفت: محققان چینی ثابت کردند که می توانند در پیشرفت علم و فناوری دنیا سهیم باشند و توانایی های آنها در انجام تحقیقات با کیفیت بالا به ویژه در برخی از مناطق نوظهور و پیشگام رو به رشد است.

طی چهار سال گذشته، آموزشگاه سلطنتی مهندسی از 60 کارمند محقق چینی برای تجاری سازی نوآوری های خود با تأثیر بر توسعه بین المللی به وسیله مدیران خود در برنامه نوآوری کارآفرینی بورس های تحصیلی، حمایت نموده است.

کلارک گفت: ما امیدواریم و انتظار داریم که در آینده تعداد بیشتری از دانشمندان چینی منتخب آموزشگاه انتخاب شوند.

از نظر وو، تبادل بین المللی در بین محققان در زمینه ها و رشته های مختلف باید تحت اصل سود متقابل و با نگرش آزاد انجام گردد.

به "همکاری های بین المللی چین افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری های بین المللی چین افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021