نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

مخالفت آمریکا با پیشنهاد روسیه و چین برای لغو تحریم های کره شمالی

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا با لغو زودهنگام تحریم های کره شمالی از سوی شورای امنیت سازمان ملل مخالفت نموده است.

مخالفت آمریکا با پیشنهاد روسیه و چین برای لغو تحریم های کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، یک مقام وزارت خارجه آمریکا گفت: شورای امنیت سازمان ملل نباید کاهش زودهنگام تحریم ها علیه کره شمالی را مورد آنالیز قرار دهد، چرا که این کشور تهدید به انجام فعالیت های تحریک آمیز نموده و حاضر به مذاکره درباره خلع سلاح اتمی نیست.

چین و روسیه روز دوشنبه پیش نویس قعطنامه ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه داده اند تا بر اساس آن و با هدف بهبود وضعیت مردم غیرنظامی بعضی از تحریم های کرۀ شمالی لغو گردد.

در این پیش نویس همچنین از ادامۀ گفتگوها میان پیونگ یانگ و واشنگتن در تمام سطوح با هدف برقراری رابطه میان دو کشور، ایجاد اعتماد متقابل و تقویت کوشش ها برای رسیدن به صلح پایدار در شبه جزیرۀ کره استقبال شده است.

این پیش نویس همچنین خواستار آن است که پروژه های همکاری دو کره برای تاسیس راه آهن و راه شوسه، از تحریم های سازمان ملل معاف شوند.

همزمان با کوشش های چین و روسیه برای کاهش فشارها بر کرۀ شمالی، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه اعلام نمود که واشنگتن فعالیتهای پیونگ یانگ را از نزدیک زیر نظر دارد و چنانچه کرۀ شمالی بار دیگر آزمایش های نظامی خود را از سر بگیرد، مایۀ ناامیدی آمریکا را فراهم خواهد نمود.

سخنان ترامپ پس از آن بیان شد که دو اندیشکدۀ آمریکا همچنین آژانس جاسوسی کرۀ جنوبی این هفته اعلام نمودند که کرۀ شمالی در حال بازسازی سایت پرتاب موشک در غرب این کشور است.

گزارش های منتشر شده از سوی سرویس اطلاعاتی کرۀ جنوبی نیز حاکی از آن است که فعالیتهای جدیدی در کارخانه ای در منطقۀ سانومدونگ در نزدیکی پیونگ یانگ، یعنی جایی که اولین موشکهای بالستیک کرۀ شمالی با برد کافی برای رسیدن به خاک آمریکا ساخته شدند، دیده شده است.

برای دریافت ویزای کانادا با ما تماس بگیرید.

به "مخالفت آمریکا با پیشنهاد روسیه و چین برای لغو تحریم های کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت آمریکا با پیشنهاد روسیه و چین برای لغو تحریم های کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021