نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

مجتمع شگفت انگیز هوآوی؛ اروپای مجلل در جنوب چین!

وبسایت فرادید: غول مخابراتی چین، هوآوی، در اقدامی بی سابقه عکس هایی کمتر دیده شده از مجتمع اداری 1.1 میلیارد پوندی اش منتشر نموده است که کارکنان را در حال استراحت زیر میزها، بازی پینگ پنگ و البته فراوری گوشی های هوشمند نشان می دهد.

مجتمع شگفت انگیز هوآوی؛ اروپای مجلل در جنوب چین!

این مجموعه که در زمینی به وسعت 1.2 کیلومتر مربع و در جنوب چین واقع شده است، دارای قصر هایی با آجر سرخ، عمارت های سنگ مرمر، فواره ها و کوچه های باریکی است که از 12 شهر اروپایی الهام گرفته شده است.

بعضی از کارکنان این غول سازندۀ گوشی های هوشمند در حال بسته بندی گوشی های جدید در خط فراوری بازنمایی شده و تعدادی دیگر در حال بازی پینگ پنگ یا استراحت زیر میزهایشان به تصویر کشیده شده اند.

این مجموعه با ظرفیت 30 هزار کارمند دارای یک مرکز خرید در منطقۀ گرانادا به سبک معماری مراکشی، ساختمان های نئوکلاسیک در منطقۀ پاریس به سبک معماری cité internationale universitaire de paris و راه آب هایی است که در منطقۀ ورونا در جریان هستند.

مابقی مناطق این کارخانه بر اساس معماری شهرک ساحلی کروملو در جمهوری چک، فاریبورگ در سوئیس، bourgogne در فرانسه، heidelberg در آلمان، بولونیا در ایتالیا، آکسفورد و windermere در انگلستان، bruges در بلژیک و لوکزامبورگ ساخته شده است.

تمام مناطق با قطار های تراموا که از سوئیس وارد شده اند و هر 5 دقیقه حرکت می نمایند، به هم وصل می شوند. چند کافه و رستوران هم غذا های اصیل اروپایی عرضه می نمایند.

همچنین، چند قوی سیاه در یک دریاچه مخصوص در درون کارخانه وجود دارد که آزادانه به این سو و آن سو حرکت می نمایند.

ساخت این شهرک اروپایی از سال 2014 شروع شد و اول ژوئن سال گذشته یک بخش از آن به بهره برداری رسید. کارخانه هنوز در حال گسترش است.

در حال حاضر 12600 کارمند در هوآوی مشغول به کارند. آن ها هر روز 50 کیلومتر با اتوبوس طی می نمایند تا به کارخانه برسند.

گفته می گردد، موسس هوآوی، سرباز 75 ساله ای به نام رن ژنگفی که اکنون یک میلیاردر است، همواره آرزو داشته محیطی کاری شبیه گوگل یا اپل تاسیس کند.

هوآوی با سبقت دریافت از اپل بعد از سامسونگ از کره جنوبی، به دومین فراوری نماینده گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شده است.

کارکنان هوآوی در آینده می توانند در 30 هزار واحد آپارتمانی که در شهرک هایی به سبک اروپایی تاسیس خواهند شد، ساکن می شوند.

هوآوی میخواهد یک مدرسه بین المللی نیز تاسیس کند که از مهد کودک تا آخرین مقطع دبیرستان را شامل می گردد.

این شهرک اروپایی یک مقصد گردشگری هم محسوب می گردد و افراد علاقمند می توانند از آن بازدید نمایند.

این عکس ها اشتیاق بسیاری را برای بازدید از این شهرک اروپایی برانگیخته و کسانی که از آن بازدید نموده اند می گویند بسیار جالب است که می توان کل اروپا را طی یک روز در کارخانه هوآوی گشت.

گردشگران اجازه وارد شدن به بخش هایی که تحقیقات هوآوی در آن صورت می گیرد، ندارند.

رن ژنگفی اخیرا گفته بود: 150 سال پیش پیتزبورگ به خاطر فولاد مرکز دنیا بود، 70 سال پیش مرکز دنیا به خاطر فراوری خودرو، دیتروید بود، اکنون مرکز دنیا کجاست؟ من نمی دانم، اما دنیا مرکز زدایی شده است. کارخانه ها باید در مکان هایی تاسیس شوند که هزینه ها پایین است، هزینه های گزاف رقابت را از بین می برد.

به "مجتمع شگفت انگیز هوآوی؛ اروپای مجلل در جنوب چین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع شگفت انگیز هوآوی؛ اروپای مجلل در جنوب چین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021