صدور 87 موافقت اصولی اولیه تاسیسات گردشگری یزد در 10 ماه نخست سال جاری

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: از ابتدای سال تا به امروز موافقت اصولی 87 فقره تاسیسات گردشگری آنالیز و صادر شده است.

صدور 87 موافقت اصولی اولیه تاسیسات گردشگری یزد در 10 ماه نخست سال جاری

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد روز پنجشنبه 10 بهمن 98 با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج گردشگری در راستای توسعه صنعت گردشگری امری لازم است، گفت: در ده ماهه نخست سال با احداث 87 فقره از تاسیسات گردشگری موافقت شده است.

او اضافه نمود: این تاسیسات گردشگری هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بومگردی، سفره خانه سنتی، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری را شامل می گردد.

میر شمسی گفت: موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری چهار هزار و 773 میلیارد ریال و اشتغال پیش بینی شده 870 نفر به طور مستقیم و همچنین اشتغال غیر مستقیم مناسب آنالیز و صادر شده است.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه نمود: معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع این اداره کل در زمینه جذب سرمایه گذاری و تسهیل در این زمینه آمادگی همکاری را دارد.

او ادامه داد: این معاونت طبق ضوابط ابلاغی وزرات متبوع به وسیله سامانه الکترونیکی پنجره خدمات واحد به درگاه my.ichto.ir کلیه موارد را آنالیزT اقدام و در این زمینه اطلاع رسانی می نماید.

شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "صدور 87 موافقت اصولی اولیه تاسیسات گردشگری یزد در 10 ماه نخست سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 87 موافقت اصولی اولیه تاسیسات گردشگری یزد در 10 ماه نخست سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021