نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

صدور ویزا توسط سفارت چین نسبت به قبل تسهیل و شرایط بهتر گردیده است

رییس انجمن دوستی ایران و چین با اشاره به افزایش صدور ویزا توسط سفارت چین در کشورمان، گفت: شرایط نسبت به گذشته راحت تر و تسهیل گردیده است.

صدور ویزا توسط سفارت چین نسبت به قبل تسهیل و شرایط بهتر گردیده است

به گزارش خبرنگاران، احد محمدی - رییس انجمن دوستی ایران و چین - در نشست خبری دومین همایش چشم انداز توسعه روابط ایران و چین در سخنانی، اظهار کرد: روابط دوستانه دو کشور روز به روز توسعه می یابد و شاهد بودیم که این روابط رو به جلو بوده و در زمینه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و به ویژه ارتباطات مردمی این توسعه کاملا مشهود است.

وی با بیان این که دومین همایش با محوریت گردشگری و صنایع دستی و بازرگانی و اقتصادی برگزار می گردد، گفت: درصدد هستیم که در این دوره از همایش بتوانیم جایگاه ایران را در ابتکار یک کمربند - یک جاده به بحث گذاشته و تعریف کنیم.

رییس انجمن دوستی ایران و چین همچنین اعلام کرد: این همایش در شرایطی برگزار می گردد که شرایط بین المللی کاملا پیچیده است و دو کشور ایران و چین در شرق و غرب آسیا با یکدیگر همکاری های خوبی دارند و در سیاست های مسئولین دو کشور هم مشهود است که باید برای مقابله با سیاست های آمریکا با یکدیگر همکاری داشته باشند.

محمدی ادامه داد: ایران و چین در چنین شرایطی باید برای بقا و دوام خودشان از یکدیگر حمایت نمایند.

وی با بیان این که صدور ویزا توسط سفارت چین در تهران تسهیل و شرایط نسبت به قبل بهتر گردیده است، گفت: در همایشی که برگزار خواهد گردید مسائل تجاری و اقتصادی با تمرکز بر مسائل بانکی و پولی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

رییس انجمن دوستی ایران و چین در سرانجام گفت: با توجه به این که تحریم های ماه نوامبر سیستم بانکی و مالی را تحت تاثیر قرار می دهد باید در این همایش این موضوع را مورد آنالیز قرار دهیم که بانک های چینی چگونه فعالیت داشته باشند تا تحت تاثیر تحریم ها قرار نگیرند و یا این تحریم ها کمترین اثر را داشته باگردید.

به "صدور ویزا توسط سفارت چین نسبت به قبل تسهیل و شرایط بهتر گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور ویزا توسط سفارت چین نسبت به قبل تسهیل و شرایط بهتر گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021