نوروزتان پیروز
شرکت از 9 فروردین الی  14 فروردین 1403 تعطیل است
خواهشمند است جهت موارد اضطراری با شماره های زیر از طریق تلگرام و واتس اپ در تماس باشید.
آقای لله ایان: 09906102074 خانم طاهری:  09928607817 خانم ثانی: 09961489746 خانم رضایی: 09961490882 آقای رحمتی: 09906102071 آقای پارسا: 09121255526

حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020

جلسه هم اندیشی و تشریح برنامه های نمایشگاه فیتور 2020 روز سه شنبه 17 دی ماه 98 با حضور شرکت ها و فعالان حوزه گردشگری در کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی برگزار گردید.

حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020

حسین اربابی مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در این نشست گفت: ما اعتقاد داریم که در بسترسازی کارها باید نقش داشته باشیم نه در اجرا، تبلیغات را باید بخش خصوصی بر عهده بگیرند و کانون آمادگی دارد تمام فرآیندهای اجرایی نمایشگاهی مثل فیتور را به بخش خصوصی واگذار کند.

او پیشنهاد داد: می توان با ایجاد کمیته هایی برای برگزاری این نمایشگاه برنامه ریزی کرد، کمیته تبلیغات نمایشگاه فیتور را بخش خصوصی طراحی کند و شعار نمایشگاه هم با اجماع نظر این کمیته تدوین گردد، شورای سیاست گذاری صنعت گردشگری با تاکید وزیر تشکیل شده است و با دقت نظر دکتر مونسان این شورا هر ماه یک بار تشکیل جلسه می دهد ما هم می توانیم به تأسی از وزارتخانه این کمیته را تشکیل دهیم و برای نمایشگاه ها برنامه ریزی داشته باشیم.

اربابی افزود: این کمیته باید دور از تشریفات اداری تشکیل گردد تا نمایشگاه فیتور به بهترین نحو برای ایران رقم بخورد، برنامه ریزی برای حضور هرچه بهتر شرکت های فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی اضافه نمود: هرچند فرصت کمی تا برگزاری نمایشگاه باقی مانده است اما در خصوص طراحی اپلیکیشن نمایشگاه فیتور 2020 پیگیری های لازم را انجام می دهیم، در صورتی که پیروز به طراحی این اپلیکیشن نشویم، بخشی را در سایت ویزیت ایران برای نمایشگاه فیتور در نظر می گیریم چراکه تبلیغ ویزیت ایران در این نمایشگاه از برنامه های اصلی است.

او گفت: احتمال کنسلی نمایشگاه صفر است چون اعتقاد داریم حضور در این نمایشگاه برای آینده گردشگری ایران اهمیت دارد.

اربابی افزود: آماده برگزاری فم تور هستیم به این شرط که بخش خصوصی هم در این حوزه ورود پیدا کند.

مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی توضیح داد: در ایران نیازمند مرکزی هستیم که برای حوزه گردشگری ایده فراوری کند، پروپوزال این طرح آماده شده است و از ایده ها و مشارکت بخش خصوصی در این حوزه استفاده می کنیم.

او یادآور شد: امیدواریم فضایی که در فیتور ایجاد می گردد فضایی موثر و مفید برای گردشگری ایران باشد.

اربابی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط فعلی کشور و حضور در نمایشگاه گردشگری، گفت: گردشگری را نباید به جنگ گره بزنیم، با گردشگری می توان شرایط را تغییر داد، در این بحران در این نمایشگاه شرکت می کنیم تا به محض اینکه بحران برطرف شد ورودی گردشگر افزایش پیدا کند، ما به این نمایشگاه می رویم که بستر حضور گردشگران را فراهم کنیم و همین موضوع یک استراتژی است.

عبدالرضا اسلامی معاون گردشگری کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در این نشست گفت: نمایشگاه فیتور 2020 از 2 تا 6 بهمن ماه (22 تا 26 ژانویه) در مرکز نمایشگاه های شهر مادرید برگزار می گردد، این نمایشگاه یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های گردشگری دنیاست و هر ساله کنفرانس های تخصصی بسیاری در حوزه این نمایشگاه برگزار می گردد.

او ادامه داد: سه روز اول نمایشگاه از 10 صبح تا 7 بعدازظهر مخصوص شرکت های تخصصی است و از روز چهارم نمایشگاه به شکل عمومی برگزار می گردد، بیش از 10 هزار شرکت از 165 کشور در نمایشگاه فیتور 2019 شرکت داشتند و پیش بینی می گردد سال جاری این تعداد افزایش داشته باشد.

اسلامی توضیح داد: از موضوعاتی که در نمایشگاه مطرح خواهد شد، می توان به گردشگری سلامت، جشنواره موسیقی زنده، فیتور تکنولوژی که یکی از موضوعات جدید در این نمایشگاه است، مجمع تجارت و سرمایه گذاری گردشگری در آفریقا، نمایش فیلم هایی با موضوعات گردشگری، همچنین صادرات تکنولوژی گردشگری هم از دیگر موضوعات این نمایشگاه خواهد بود.

معاون گردشگری کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی افزود: نشست های رودررو هم در این نمایشگاه برگزار می گردد، فیتور تلنت یکی از موضوعات جدید در این نمایشگاه است که کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی هم با توجه به این موضوع اقداماتی را انجام داده است.

او اظهار کرد: 20 شرکت از ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و غرفه ایران در نمایشگاه 297 متر مربع در سالن 2 است، تبلیغات متنوعی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، کاتالوگ مخصوص نمایشگاه فیتور، فیلم ایران، بروشورهای معرفی ایران، نمایش لباس های محلی ایران، توزیع پوسترهای معرفی ایران، 1800 هدیه تبلیغاتی با نقشه ایران در این نمایشگاه توزیع خواهد شد.

اسلامی گفت: سال جاری با توجه به بازخورد خوب سال گذشته، گروه پایکوبی آیینی فرخه در این نمایشگاه، مراسم های آیینی ایران را برای بازدیدنمایندگان به نمایش خواهند گذاشت، غرفه معرفی صنایع دستی ایران هم در این نمایشگاه برپا خواهد شد.

معاون گردشگری کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی اضافه نمود: کتاب معرفی ایران با نام ایران را ببینید برای عرضه در نمایشگاه فیتور 2020 آماده شده است، در این کتاب بسیاری از جاذبه های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری ایران، معرفی خوراک و آداب و رسوم ایران گنجانده شده است.

او توضیح داد: با توجه به اینکه فیتور تلنت سال جاری برای اولین بار در این نمایشگاه مطرح خواهد شد، ایران هم کتابی با این موضوع طراحی نموده است.

اسلامی اظهار کرد: سعی کردیم فضای تخصصی در این نمایشگاه ایجاد گردد، هرچند متاسفانه در جذب افراد تخصصی برای نشست های رو در رو در سال های گذشته پیروز نبوده ایم، متاسفانه بهترین مسیرها و فضاها برای تبلیغات از سوی کشورهای دیگر اشتغال شده است، برنامه ریزی لازم برای نشست با خبرنگاران در حین برگزاری نمایشگاه نیز اجرا شده است.

محمدعلی واقفی یکی از فعالان و پیشکسوتان حوزه گردشگری در این نشست گفت: حضور در این نمایشگاه باید به گونه ای باشد که نشان دهد در کشور ما همه چیز عادی است و فضای امنی برای گردشگران فراهم است، باید نشان بدهیم که امروز ایران در شرایطی نیست که در رسانه های غربی اعلام می نمایند.

او ادامه داد: انتظار داریم برگزاری این نمایشگاه ها سامان داشته باشد و اجرای تبلیغات محیطی در فضاهای عمومی شهر مادرید می تواند در این زمینه موثر باشد.

حسن تقی زاده انصاری رئیس جامعه گردشگری الکترونیکی ایران نیز در این نشست گفت: در حال حاضر در برگزاری نمایشگاه ها ثبات داریم و امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد، ضرورت دارد تبلیغات اثرگذاری در رسانه های اسپانیا داشته باشیم چراکه شرایط برای حوزه گردشگری سخت است، باید با فراوری محتوا در فضای رسانه ای حضور پررنگ تری داشته باشیم.

غمخوار یکی دیگر از فعالان حوزه گردشگری گفت: در نمایشگاه فعلی باید اصلاح تصویر ایران و امنیتی که در کشور ما وجود دارد باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، هزینه هایی که در این زمینه می گردد باید چندین برابر باشد، شکل دهی مجدد تصویر واقعی ایران باید با استفاده از تبلیغات درست و متناسب با ظرفیت ها انجام گردد.

محمدعلی کیانی مدیرکل همکاری های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست گفت: نمایشگاه فیتور سابقه بسیار طولانی دارد و در حوزه گردشگری اهمیت بسیار زیادی دارد، هماهنگی های خوبی با رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا اجرا شده تا همکاری و مشارکت لازم را برای حضور هرچه بهتر ایران در نمایشگاه فیتور 2020 داشته باشد.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020" امتیاز دهید

1 کاربر به "حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 20 شرکت فعال گردشگری ایران در نمایشگاه فیتور 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021