بازگشت بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به زمین فوتبال پس از بازنشستگی 4 ساله!

یکی از اعضای سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا که چهار سال پیش کفش هایش را آویزان نموده بود، دوباره به دنیای فوتبال برگشت و با یک تیم قرارداد بست.

بازگشت بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به زمین فوتبال پس از بازنشستگی 4 ساله!

به گزارش خبرنگاران، دنی اوسوالدو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به صورت رسمی به بازنشستگی اش انتها داد تا با تیم آرژانتینی بانفیلد قرارداد ببندد.

باشگاه بانفیلد شب گذشته (پنجشنبه) بیان کرد که اوسوالدوی 33 ساله با این تیم قراردادی بسته است که تا انتها فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال آرژانتین اعتبار دارد.

اوسوالدو سال 2016 در تیم بوکاجونیورز کفش هایش را آویزان کرد و از آن پس زندگی حرفه ای خود را روی موسیقی و تلویزیون متمرکز کرد. او که متولد آرژانتین است، ترجیح داده که به زادگاهش برگردد و در آنجا دوران بازیگری اش را از سر بگیرد.

اوسوالدو اکثر روزهای دوران بازیگری اش را در ایتالیا سپر نموده و سابقه بازی برای تیم هایی مانند لچه، فیورنتینا، رم، یوونتوس و اینتر را دارد. او 14 بازی هم برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و چهار گل هم زده است.

او به تیمی ملحق می گردد که در حال حاضر در صندلی شانزدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال آرژانتین ایستاده است. این تیم تا ماه سپتامبر سال گذشته تحت راهنمایی یکی دیگر از چهره سرشناس سری A هرنان کرسپو قرار داشت.

به "بازگشت بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به زمین فوتبال پس از بازنشستگی 4 ساله!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا به زمین فوتبال پس از بازنشستگی 4 ساله!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021