افتتاح یک اقامتگاه سنتی در آران و بیدگل، دکتر مونسان: تدابیر مناسب برای عبور از مسائل گردشگری اندیشیده می گردد

اولین اقامتگاه سنتی در روستای یزدلان در زمینی به وسعت 2هزار مترمربع و ظرفیت اقامت بیش از 110 تخت در حاشیه کویر استان اصفهان با حضور دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، در ایام دهه فجر و در دومین روز از سفر او به این استان، افتتاح شد.

افتتاح یک اقامتگاه سنتی در آران و بیدگل، دکتر مونسان: تدابیر مناسب برای عبور از مسائل گردشگری اندیشیده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، آیین افتتاح اقامتگاه سنتی یلو در روستای یزدلان از توابع شهر ابوزیدآباد در شهرستان آران و بیدگل امروز 15 بهمن ماه 98 به مناسبت دهه فجر با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با همراهی فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، فرماندار شهرستان و مسئولان اداره کل استان و جمعی از فعالان گردشگری این شهرستان برگزار گردید.

دکتر علی اصغر مونسان در مراسم افتتاح این اقامتگاه سنتی گفت: آمارهای موجود حاکی است که در سال 1397، 7میلیون و 800هزار گردشگر خارجی به ایران سفر نموده اند و این در حالی است که تنها با گذشت 10 ماه از سال 1398 شاهد سفر هشت میلیون گردشگر خارجی به ایران بوده ایم.

او اضافه نمود: شناسایی کشورهای هدف جدید گردشگری از جمله چین، از سیاست های اصلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در راستای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با بیان اینکه در آخرین ماه های سال 1398 با حوادث ناگواری همچون شیوع ویروس کرونا در یکی از کشورهای هدف گردشگری خود روبرو بودیم، که این خود تأثیری منفی در ورود گردشگر در ماه های آخر امسال ایجاد کرد، توضیح داد: معتقدیم بروز این گونه مسائل در امر گردشگری عادی است به نحوی که بسکمک از کشورهای گردشگرپذیر منطقه نیز با این گونه مسائل روبه رو بوده اند، لذا با اندیشیدن تدابیر لازم و مناسب توانسته اند از این مسائل عبور نمایند، ما نیز در ایران با تشکیل کمیته های مربوط در حال آنالیز این گونه مسائل و اندیشیدن تدابیر مناسب به منظور رونق هرچه بیشتر گردشگری خارجی هستیم.

شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان

به "افتتاح یک اقامتگاه سنتی در آران و بیدگل، دکتر مونسان: تدابیر مناسب برای عبور از مسائل گردشگری اندیشیده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح یک اقامتگاه سنتی در آران و بیدگل، دکتر مونسان: تدابیر مناسب برای عبور از مسائل گردشگری اندیشیده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021