اسکاتلند برترین مقصد در گردشگری عروسی شد

خبرنگاران/خراسان رضوی بر اساس نتایج رتبه بندی سازمان ملی گردشگری در محبوب ترین مقاصد کریسمس، تعیین شد، اسکاتلند مقصدی محبوب در گردشگری عروسی است.

اسکاتلند برترین مقصد در گردشگری عروسی شد

بازدید نمایندگان از سراسر جهان به سواحل، قلعه ها و کوهستان های اسکاتلند سفر نموده و مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار می نمایند، در سال گذشته بیش از 950 زوج از سراسر جهان در اسکاتلند ازدواج کردند.

به طور متوسط 20 درصد مراسم عروسی هایی که هر سال در اسکاتلند برگزار می گردد مربوط به گردشگران است. بیش از 130هزار زوج خارج از انگلستان طی 20 سال گذشته، اسکاتلند را به عنوان مکان عروسی خود انتخاب کردند.

به گزارش نیوز، بر اساس نتایج تحقیق در خصوص گردشگری عروسی معین شد، صنعت گردشگری اسکاتلند در سرمایه گذاری در بخش عروسی پیروز بوده و هرساله درآمد قابل توجه ای را به خود اختصاص داده است.

به علت اینکه قانون اسکاتلند اجازه می دهد تا مراسم عروسی تقریبا در هر مکانی برگزار گردد، افراد زیادی را از سراسر جهان برای برگزاری مراسم عروسی در منازل زیبا، قلعه های باستانی، مناظر کوهستانی و مکان های تاریخی به خود جلب نموده است.

مکان های تاریخی مانند قلعه Culzean (این قلعه که در گذشته برجی قدیمی و کهنه بود توسط معماری به نام رابرت آدام به یک عمارت زیبا و مجلل تبدیل شد)، خانه گرجستانی یا Mar Lodge Estate از بهترین مکان های جهان با ویژگی های منحصر به فرد برای عروسی تاریخی است. البته این کشور مقصدی برای ماه عسل نیز محسوب می گردد.

لوئیز اندرو، مدیر قلعه دنداس گفت: در چند سال گذشته قلعه دنداس شاهد عروسی های زیادی بوده و ما بر اساس فرهنگ و احتیاج افراد، خواسته های آنان را برآورده کردیم و این مورد موجب خرسندی و رضایت عروس و داماد شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: ما مراسم عروسی اسکاتلندی نیز برای افراد مشتاق برگزار خواهیم کرد و تور گردشگری این قلعه برای مشتاقان نیز شگفت انگیز است.

برای دریافت ویزای اروپا با ما تماس بگیرید.

به "اسکاتلند برترین مقصد در گردشگری عروسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکاتلند برترین مقصد در گردشگری عروسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021