ازسرگیری حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: حرکت قطار گردشگری استان لرستان در دهه مبارک فجر از سر گرفته می گردد.

ازسرگیری حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های اجرا شده و موافقت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، همزمان با دهه مبارک فجر قطار گردشگری لرستان حرکت خود را از سر خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه سوت قطار گردشگری استان از 18 بهمن 98 بار دیگر به صدا در می آید اضافه نمود: در این حرکت یکروزه، مسافران از تهران به مقصد لرستان و بازدید از 14 ایستگاه می توانند از جاذبه های زیبای این جهت ریلی در غرب کشور لذت ببرند.

دبیر ستاد خدمات سفر استان لرستان بیان نمود: با ایجاد بازارچه های صنایع دستی، غذاهای سنتی و اجرای موسیقی محلی لرستان در طول جهت در کنار بازدید از جاذبه های بکر و دیدنی در راستای رضایت مردم و گردشگران، کوشش شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان با بیان اینکه 9 اسفندماه نیز حرکت دوم این قطار گردشگری در لرستان انجام می گردد بیان نمود: با هماهنگی های اجرا شده با شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر به عنوان مجری این قطار و همچنین استقبال گسترده مردم برای استفاده از آن در ایام نوروز، همه روز از 29 اسفند تا 15 فروردین ماه شاهد حرکت قطار گردشگری لرستان خواهیم بود.

قطار گردشگری استان از ابتدای سال 98 حرکت خود را شروع کرد اما با توجه به سیل فروردین ماه و تخریب بخشی از زیرساخت ها از جمله جهت ریلی در منطقه لرستان چند ماه متوقف شد که در حال حاضر با پیگیری های اداره کل میراث فرهنگی لرستان و کوشش شرکت راه آهن و شرکت حامی گشت گهر برای استفاده از عموم مردم آماده شده است.

آژانس مسافرتی آوای بورالان

به "ازسرگیری حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری حرکت قطار گردشگری لرستان در دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید
تلفن: 75284-021